اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد هشدار داد

افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی جدید در بین جوانان

خبرگزاری فارس: طی مراسمی سمینار یک‌روزه بهداشت روان و سوء مصرف مواد مخدر و ایدز با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد در بروجرد برگزار شد.

افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی جدید در بین جوانان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد عصر امروز در همایش یک‌روزه بهداشت روان در دانشگاه آزاد بروجرد گفت: آگاهی و بالا بردن سطح دانش جوانان و مخصوصاً دانشجویان درباره بیماری‌های رفتاری بسیار مهم است.

محسن صیرفی افزود: کارشناسان بهداشت روان در این سمینار یک‌روزه علل و عوامل گرایش جوانان و نوجوانان را به سمت مواد مخدر صنعتی بررسی می‌کنند.

وی اظهار داشت: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و مشکلاتی که جوانان را به سمت مصرف مواد مخدر جدید و صنعتی سوق می‌دهد و باعث ایجاد افسردگی روحی و ذهنی آنان می‌شود، در جامعه امروز فراوان یافت می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: افسردگی در جامعه مخصوصاً بین جوانان و نوجوانان بسیار شایع است، که از آن به عنوان سرماخوردگی روانی یاد می‌شود.

صیرفی گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی جدید و مصرف سیگار در بین جوانان و نوجوانان بسیار شایع شده است و استفاده از برخی مواد تزریقی صنعتی می‌تواند باعث بروز بیماری ایدز در جامعه شود.

وی افزود: امروزه در کشور ما با برنامه‌های مختلف و دادن آگاهی‌های لازم به نسل جوان ایدز تقریباً مورد کنترل واقع شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول