اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

گام‏های بلند توسعه سمنان و مهدیشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس نهم با بیان اینکه گام‏های بلند توسعه سمنان و مهدیشهر آغاز شده است، خواستار همکاری همه مؤثران در این زمینه شد.

گام‏های بلند توسعه سمنان و مهدیشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان علیرضا خسروی صبح امروز در آیین دریافت اعتبارنامه خود از هیئت اجرایی مرکز انتخابیه سمنان و مهدیشهر که با حضور اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پیروز انتخابات مردم ایران هستند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‏ریزی‏های دشمنان از چندین ماه قبل از برگزاری انتخابات و تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران در عرصه‏های بین‏المللی، این هنر رهبر فرزانه ایران در مدیریت ایران اسلامی بود که توانست تمام این توطئه‏ها را نقش بر آب سازد، نماینده منتخب مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس نهم پیگیری خواسته‏های به حق مردم را در مجلس از وظایف اصلی خود برشمرد.

خسروی ادامه داد: امیدوارم با تعامل و همکاری در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر بتوانیم گام‏های بلندی برداریم.

عیسی فاضلی، فرماندار مهدیشهر نیز در این جلسه با تبریک این افتخار بزرگ به ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: این حضور و برگزاری انتخاباتی سالم، قلب مقام معظم رهبری را شاد کرد.

وی از تعامل مرکز حوزه انتخابیه سمنان و هیئت نظارت و بازرسی با هیئت اجرایی حوزه انتخابیه فرعی شهرستان مهدیشهر تقدیر کرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر با سلامت و صحت کامل برگزار شد، گفت: این حضور سیلی محکمی بر صورت دشمنان داخلی و خارجی بود و انقلاب اسلامی را برای سالیان متمادی در مقابل توطئه‏های دشمنان بیمه کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول