اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

قزوین زیرساخت مناسبی برای رشد و توسعه دارد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: استان قزوین از زیرساخت مناسبی برای رشد و توسعه برخوردار است و ظرفیت‌های فراوانی برای ارتقا دارد.

قزوین زیرساخت مناسبی برای رشد و توسعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قزوین اظهار کرد: اگر توسعه اقتصادی کشور و تولید ثروت به شعار کلیدی ما تبدیل شود ایجاد اشتغال را هم از همین منظر باید ببینیم و قطعاً استان قزوین از این منظر جایگاه استثنایی می‌تواند داشته باشد.

سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در ادامه تصریح کرد: اگر بتوانیم تولید ثروت و صادرات رو به رشد را به افزایش 100 درصدی ارتقا دهیم می‌توانیم گام‌های مؤثری را برای توسعه استان قزوین برداریم.

وی میزان صادرات غیرنفتی استان را در 9 ماهه نخست سال جاری، 33 میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این میزان تا 40 میلیارد دلار افزایش داشته باشد.

 

وی ادامه داد: استان قزوین اگر بتواند ظرفیت تولید خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند در این زمینه با یک جهش مناسبی رو به رو می‌شویم.

ابوترابی‌فرد افزود: چه در حوزه‌های جاری و چه در حوزه‌های عمرانی، هزینه‌های غیر ضروری بسیاری خلق می‌کنیم بنابراین سیاست‌های ما در کشور باید در مسیر حذف هزینه‌های غیرضروری و هدایت این منابع به سمت تولید باشد.

وی خاطر نشان کرد: هزینه‌های ضروری را به صورت بهینه و با حداکثر بهره‌وری باید صرف کنیم.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول