اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

توسعه تبریز با وجود محدودیت امکانات قابل قبول است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه تبریز با وجود محدودیت امکانات قابل قبول است.

توسعه تبریز با وجود محدودیت امکانات قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمدرضا عابدزاده که در جمع مدیران ارشد شهرداری سخن می‌گفت با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری در راه عمران و توسعه شهری افزود: با وجود محدودیت‌های مالی و نیز کمبود امکانات و حمایت‌های بالادستی، خدمات‌رسانی شهرداری تبریز به شهر و شهروندان قابل قبول بوده و اقدامات شهرداری طی این سال‌ها تبریز را در مسیر توسعه قرار داده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز تلاش شهرداری برای عمران و آبادانی شهر تبریز طی سال‌های اخیر را قابل قبول ارزیابی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اختیارات و امکانات شهرداری با انتظارات و نیازهای شهروندان همخوانی و تناسب ندارد و باید حمایت‌های همه‌جانبه از شهرداری صورت گیرد.

عابدزاده در ادامه با ابراز خرسندی از اقدام مثبت و موفق شهرداری در استقرار حسابداری تعهدی از سوی شهرداری این اقدام را زمینه‌ساز شفافیت، صرفه‌جویی و سرعت عملیات مالی و حسابداری در نظام مالی و بودجه‌ریزی شهرداری دانست و از تلاش‌های دست‌اندرکاران این طرح قدردانی کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه از برنامه‌ریزی‌های جامع شهرداری و شورای اسلامی شهر برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/ح30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول