اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

سید احمد خمینی از بزرگ‏ترین حامیان رهبری بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند، مرحوم سید احمد خمینی، یادگار امام راحل (ره) را از بزرگ‏ترین حامیان مقام معظم رهبری خواند.

سید احمد خمینی از بزرگ‏ترین حامیان رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در نشستی با دست‏اندرکاران فرهنگی شهرستان دماوند با اشاره به سالروز درگذشت این مرد بزرگ اظهار داشت: مرحوم سیداحمد خمینی در سال 1373 دار فانی را وداع گفت و وظیفه آحاد امت اسلامی در قبال وی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به دو دلیل عمده است.

علاءالدینی اضافه کرد: وی یادگار و معتمد امام راحل (ره) در طول ادوار مختلف انقلاب اسلامی بود که از آغاز مبارزات علیه رژیم ستمشاهی تا پرستاری از امام در روزهای پایانی عمر پربرکتشان را بر عهده داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: اگر زحمات شبانه‏روزی مرحوم سیداحمد خمینی نبود، شاید امت اسلامی نمی‏توانست تا آخرین روزهای عمر آن خورشید عالم‏تاب از درخشش و برکات ایشان بهره‏مند شود.

وی با اشاره به برخی زوایای اخلاقی یادگار حضرت امام (ره) خاطر نشان کرد: مرحوم سیداحمد خمینی دارای ویژگی‏های اخلاقی بارز و نمونه‏ای از یک انسان کامل، مؤمن و معتمد پدر بزرگوارشان بود.

علاءالدینی حمایت از رهبر معظم انقلاب را برترین فصل زندگی مرحوم سید احمد خمینی در طول زندگی ایشان خواند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تصریح کرد: یادگار شایسته و ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، منش خود را در دو شکل حمایت از جایگاه والای رهبری از سویی و همچنین پشتیبانی از شخص رهبر فرزانه انقلاب از سویی دیگر در ایام پرسوز و گداز پس از رحلت آن مرد بزرگ تعیین و تبیین کرد.

وی اضافه کرد: مرحوم سید احمد خمینی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری به معرفی رهبر معظم انقلاب پرداخت و تاثیر بسزایی در اراده خبرگان رهبری برای انتخاب معظم‏له داشت.

علاءالدینی افزود: پس از انتخاب حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی، سیداحمد خمینی در ردیف بزرگ‏ترین و مهمترین حامیان ایشان به شمار می‏آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با بیان اینکه خبرگان رهبری امروز به آن انتخاب خود فخر می‏ورزند افزود: امروز، مجلس خبرگان رهبری و به تبع آن مردم پس از 25 سال با اذعان به درایت، حکمت و آینده‏نگری رهبر فرزانه انقلاب به آن انتخاب خود افتخار کرده و می‏بالند.

وی با بیان اینکه برخی غافلان از یادگار شریف امام راحل (ره) خواسته‏های دیگری داشتند افزود: این پشتیبانی سید احمد خمینی از آن روی حائز اهمیت است که در آن روزهای حساس برخی غافلان، مطالبات دیگری از یادگار شایسته امام راحل عظیم‏الشأن (ره) داشتند؛ اما وی با حمایت خود از حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای نشان داد که نسبت به این خواسته‏های خلاف منافع مردم برخی غافلان بی‏اهمیت بوده و با شناخت صحیحی از راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همچنان بهترین مدافع ارزش‏های اسلامی و انقلابی هستند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول