اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج محلات

نخستین کاروان راهیان‌نور از شاهرود اعزام شد

خبرگزاری فارس: نخستین کاروان راهیان‌نور بسیج محلات شاهرود به سرزمین‏های نورانی دفاع مقدس اعزام شد.

نخستین کاروان راهیان‌نور از شاهرود اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، جانشین سپاه ناحیه شاهرود در مصاحبه با خبرنگاران در شاهرود با اعلام این خبر گفت: در این کاروان، 350 نفر از بسیجیان به صورت خانوادگی و انفرادی از پایگاه‏های بسیج محلات حضور دارند و به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می‌کنند.

حسین بذرکار با اشاره به اعزام دو کاروان دیگر راهیان‌نور از شاهرود افزود: در تاریخ‏های یکم و هفتم فروردین 91 نیز دو کاروان دیگر از بسیج محلات و اقشار به مناطق عملیات اعزام می‌شود و در مجموع از شهرستان شاهرود بیش از یک هزار و 200 نفر در اردوهای راهیان‌نور حاضر می‌شوند.

بذرکار با اشاره به اینکه اعضای این کاروان در مدت پنج روز از یادمان‏های مختلف بازدید می‌کنند، افزود: کاروان‏های اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی شرهانی، فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، فتح‏المبین و پادگان دوکوهه بازدید می‏کنند و در راه برگشت به زیارت جمکران و حرم حضرت معصومه(س) نیز خواهند رفت.

مسئول ستاد راهیان‌نور سپاه ناحیه شاهرود در پایان گفت: از ابتدای سال 90 تاکنون، بیش از هشت مرحله اعزام دانش‏آموزی و دانشجویی به مناطق عملیاتی داشته‏ایم و این سه مرحله آخرین اعزام خواهد بود که اجرا می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول