اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

در ایام نوروز 5 هزار بسیجی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع ) هرمزگان گفت: از 25 اسفند ماه تا 20 فروردین 91 پنج هزار نفر از بسیجیان محلات، دانشجو و ادارات و کارگری در قالب 12 کاروان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

در ایام نوروز 5 هزار بسیجی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد یزدان ‌شناس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال‌جاری اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی که از 15مهر ماه آغاز شد موفق شدیم تعداد 16 هزار نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر را به راهیان نور اعزام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر اعزام که به مدت پنچ روز است ضمن برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای بسیجیان در طول این سفر عزیزان از مناطق اروند رود، موزه خرمشهر، سوسنگرد، هویزه و طلائیه دیدن می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین به راهیان نور دریایی در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: گشت دریایی و برپایی نمایشگاه در محل پارک دولت بندر عباس از مهم‌ترین برنامه‌های راهیان نور دریایی هرمزگان است.

این مسئول تصریح کرد: در محل نمایشگاه ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، کتاب، صنایع دستی همچنین از هنرمندان شاخص کشوری برای اجرای برنامه به این نمایشگاه دعوت می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: مسافرانی که به استان هرمزگان سفر می‌کنند ضمن حضور در محل نمایشگاه می‌توانند بلیط مربوط به سفر دریایی در آنجا تهیه و با توجه به هماهنگی‌هایی که با نیروی دریایی سپاه شده این عزیزان می‌توانند در محل نیروی دریایی سپاه برای اعزام به گشت دریایی حاضر شوند.

یزدان‌شناس بیان داشت: تخمین زده می‌شود تعداد 16 تا 30 هزار نفر به گشت دریایی اعزام شوند که در طول این سفر مسافران از جزایر دیدن می‌کنند و راویان آنها را از رشادت‌های رزمندگان که در خلیج  فارس از خود نشان دادند بیشتر آشنا خواهند کرد.

وی در پایان اذعان داشت: ۵ هزار نفر از نخبگان بسیج از سراسر کشور برای بازدید از راهیان نور دریایی به استان هرمزگان سفر خواهند کرد. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول