اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر خبر داد

بوشهر میزبان کاروان‌های راهیان نور دریایی 13 استان کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: استان بوشهر امسال میزبان کاروان‌های راهیان نور دریایی از 13 استان کشور است.

بوشهر میزبان کاروان‌های راهیان نور دریایی 13 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت:با توجه به شرایط استان بوشهر در دوران دفع مقدس و ویژگی‌های جزیره خارگ، این جزیره به نقطه‌ای به یاد ماندنی از دوران دفاع مقدس تبدیل شده است.

وی افزود: سال گذشته 3 هزار نفر زائر کاروان‌های راهیان نور دریایی با استفاده از دو شناور به جزیره خارگ اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: کاروان‌هایی که وارد استان بوشهر می‌شوند با پیشینه مبارزاتی مردم استان بوشهر با استعمار، نبرد نیروهای بسیجی در دریا با امریکایی‌ها و پاسداری مردم این استان از خلیج فارس آشنا می‌شوند.

جمیری بیان کرد: همچنین این کاروان‌ها از نیروگاه اتمی بوشهر و مرکز دیدنی و تاریخی بوشهر از جمله موزه رئیسعلی دلواری و موزه مردم شناسی بوشهر نیز دیدن می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال کاروان‌های راهیان نور دریایی از استان‌های همدان، اصفهان، قم، خراسان جنوبی و رضوی، یزد، کرمان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، قزوین، مازندران، تهران و چهار محال و بختیاری وارد استان بوشهر شده و از جزیره خارگ نیز دیدن می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این کاروان‌ها از طریق شناورهای بندر گناوه به خارگ اعزام می‌شوند و یک شب در خارگ می‌مانند و فردا از راه گناوه به بوشهر سفر می‌کنند.

جمیری اضافه کرد: پیش‌بینی شده 3 هزار نفر از استان‌های مذکور در قالب کاروان‌های راهیان نور دریایی به استان بوشهر سفر کنند و حدود 3 هزار نفر نیز از بسیجیان و اقشار مختلف مردم بوشهر از جزیره خارگ دیدن می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در مجموع برای اعزام شش هزار زائر راهیان نور دریایی به جزیره خارگ 4 شناور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده افرادی که در قالب کاروان‌های راهیان نور دریایی به بوشهر سفر می‌کنند نخبگان استان‌ها بوده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: فضای لازم برای اسکان کاروان‌های راهیان نور دریایی در جزیره خارگ توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول