اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

جاده تهران ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از ساماندهی ورودی‌های شهر، ساماندهی بارنج، ساماندهی جاده تهران و رعایت آیین‌نامه‌های ساخت و ساز در شهرک باغمیشه خبر داد.

جاده تهران ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین معرفی شهردار جدید منطقه پنج تبریز یعقوب هوشبار با اعلام اینکه در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های شهری باید رضایت خدا و شهروندان مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: لباس خدمتگزاری و ایثار برای شهروندان یک توفیق الهی بوده و مجموعه شهرداری همواره برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تلاش می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری تبریز در سال 90 پروژه‌های مهمی اجرا و مورد بهره‌برداری قرار داده که در سایه اجرای این پروژه‌ها شاهد عمران و آبادانی در این شهر هستیم.

نوین همچنین تاکید کرد: توجه به ارتقای مبلمان شهری، پیاده‌روسازی و لکه‌گیری آسفالت، پرداخت طلب شهروندان، ساماندهی ورودی‌های شهر، ساماندهی بارنج، ساماندهی جاده تهران و رعایت آیین‌نامه‌های ساخت و ساز در شهرک باغمیشه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری منطقه پنج در سال آینده خواهد بود.

شهردار تبریز همچنین توجه و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های کاری شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه و آبادانی شهر اهمیت فراوانی دارد و مدیران شهرداری باید با تلاش و همت مضاعف از سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های شهری حمایت کنند.

انتهای پیام/‌ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول