اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف رایانه مرکز مازندران:

اعضای هیئت مدیره اتحادیه رایانه ساری مشخص شدند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف رایانه مرکز مازندران با اعلام ممتاز بودن فعالیت صنف رایانه ساری گفت: اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف رایانه ساری مشخص شدند.

اعضای هیئت مدیره اتحادیه رایانه ساری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری تکلیف اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف رایانه شهرستان ساری امروز با برگزاری انتخابات به کار خود پایان داد.

منتخب فعالان حوزه آی تی شهرستان ساری که در بین منتخبان بیشترین رای را به خود اختصاص داد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: سومین دوره انتخابات اتحادیه صنف رایانه شهرستان ساری با حضور 171 نفر از فعالان حوزه رایانه شهرستان ساری در حالی برگزار شد که فعالیت حوزه اتحادیه صنف رایانه در مرکز مازندران وارد هفدهمین سال خود شد.

عباس رمدانی با اعلام اینکه هیئت مدیره اتحادیه صنف رایانه مرکز مازندران پنج عضو دارد، خاطرنشان کرد: در این انتخابات به غیر از خودم که 160 رای کسب کردم، رحمان دیانت با 151 رای، ولی‌الله شهابیان با 125 رای، مرتضی میرزائیان با 120 رای و غلامحسین توفیقی نیز با 118 رای به جمع منتخبان اتحادیه صنف پیوستند.

وی با اعلام اینکه اعضای منتخب در یک دوره چهارساله می‌توانند برای ساماندهی فعالان آی تی کار کنند، یادآور شد: مرکز استان مازندران حدود 300 فعال در زمینه رایانه و رشته‌های مرتبط با آی تی دارد.

رمدانی ساماندهی فعالان نرم‌افزار، سخت‌افزار، کافی‌نت و گیم‌نت را از ماموریت‌های اتحادیه صنف رایانه برشمرد و اعلام کرد: در ارزیابی‌های انجام شده، اتحادیه صنف رایانه ساری در بین اتحادیه‌های شهرستانی و استانی رتبه ممتاز و در بین اتحادیه‌های کشوری از اتحادیه‌های برتر به شمار می‌رود.

این فعال آی تی در مازندران تعداد فعالان اتحادیه صنوف در ساری را 62 اتحادیه، در مازندران 625 اتحادیه و در کشور را نیز حدود 8 هزار اتحادیه برشمرد که نقش صنف رایانه ساری پررنگ‌تر از بقیه صنوف است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول