اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان:

آبادان در جذب اعتبارات نوسازی در استان اول است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نوسازی مدارس شهرستان آبادان گفت: آبادان در زمینه جذب اعتبارات نوسازی مدارس در سطح استان خوزستان اول است.

آبادان در جذب اعتبارات نوسازی در استان اول است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرشاد محمدزاده ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: با توجه به فرصت کمی که تا برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ابتدای اردیبهشت ماه سال 91 باقی مانده امیدواریم که با کمک فرماندار شهرستان آبادان و سایر مسئولان جشنواره خوبی را برگزار کنیم.

وی افزود: این امر مستلزم برنامه‌ریزی‌های جدی‌تر در این راستا است تا بتوانیم بیشترین میزان جذب خیرین را داشته باشیم.

رئیس اداره نوسازی مدارس شهرستان آبادان با اشاره به اسکان مهمانان نوروزی گفت: از اداره آموزش و پرورش می‌خواهیم تا دستوری صادر کنند مبنی بر اینکه اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور در زمان اسکان این کاروان‌ها در مدارس، وارد محوطه مدرسه نشوند تا از آسیب‌های احتمالی به ساختمان و محوطه مدارس جلوگیری شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: در رابطه با پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم در سال جاری کارهای خوبی صورت گرفته و ما موفق به اجرای پروژه‌های ارزشمندی شدیم و کارهای دیگری نیز در زمینه تعمیرات و بازسازی در مدارس صورت گرفت.

وی تصریح کرد: آبادان اولین شهر در سطح استان خوزستان بود که کارهای تعمیراتی را به موقع و با سرعت بالا انجام داد و علاوه بر آن در زمینه جذب اعتبارات از استان نیز شهرستان اول بودیم.

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان در پایان با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته به این بخش پاسخگوی نیازها نیست اظهار کرد: امیدواریم با سفر رئیس جمهور به آبادان و در نتیجه مذاکراتی که با اداره کل نوسازی مدارس استان صورت داده‌ایم بتوانیم اعتبارات خوبی را برای سال آینده جذب کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام در آبادان را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول