اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اثر سیلی ملت در سخنان اوباما مشهود است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به مواضع اخیر اوباما در لابی صهیونیستی و پس از آن در دیدار با نتانیاهو و همچنین مصاحبه امروز رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرد: همه این شرایط حاکی از اثر سیلی است که محکم از سوی ملت نواخته شد.

اثر سیلی ملت در سخنان اوباما مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور استاندار قم امشب در سخنرانی خود در جمع مردم منطقه محروم مهدیه قم در سخنانی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 12 اسفند تنها یک انتخابات نبود، یک معرکه و میدان نبرد بود و تمام دشمنان، زخم خوردگان بعد از فتنه 88، اپوزیسیون داخل و خارج و... منتظر کمرنگ بودن حضور مردم در انتخابات بودند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی اخیر، تحریم‌ها، تهدید به عملیات نظامی، ترور نخبگان هسته‌ای و بمباران تبلیغاتی غربی‌ها در ماه‌های اخیر گفت: همه این تلاش‌ها به این دلیل بود که مردم 12 اسفند حضور گسترده در انتخابات نداشته باشند.

استاندار قم تاکید کرد: همه تحلیل‌های غربی‌ها حاکی از این بود که مردم به دلیل برخی نارسایی‌ها و مسائل معیشتی حضوری کمرنگ در انتخابات داشته و در خوشبینانه‌ترین شرایط، حضور 35 تا 40 درصدی مردم را پیش بینی می‌کردند.

 

*دشمن از سیلی ملت هنوز گیج است

وی تصریح کرد: اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، میدان برای تاخت و تاز غربی‌ها و دشمنان نظام فراهم می‌شد ولی مردم بصیر، هوشمند و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دشمنان هنوز هم از این سیلی محکم ملت در انتخابات مجلس نهم گیج و مبهوت هستند، گفت: این انتخابات آنها را وادار به عقب نشینی کرده است و مشاهده کردیم که آنها بعد از 12 اسفند پاسخ نامه دبیر شورای عالی امنیت ملی را برای مذاکره دادند، در حالی که ما از 25 بهمن اعلام آمادگی کرده بودیم.

وی با اشاره به مواضع اخیر اوباما در لابی صهیونیستی و پس از آن در دیدار با نتانیاهو و همچنین مصاحبه امروز رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرد: همه این شرایط حاکی از اثر سیلی است که محکم از سوی ملت نواخته شد.

 

*حماسه 12 اسفند قدرت ملت را به رخ دنیا کشید

استاندار قم با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا گفته است که باید جانب احتیاط را در ارتباط با ایران رعایت کرد، ادامه داد: رئیس سازمان سیا نیز عنوان کرده که ایران در وسط خاورمیانه ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این قدرت نشات گرفته از حضور موثر و پرشور مردم در صحنه است، گفت: حماسه 12 اسفند قدرت مردم را به رخ دنیا کشید و چشمان دشمنان نظام را کور کرد.

موسی‌پور شکرگذاری به درگاه باریتعالی به دلیل وجود چنین مردمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم در نظام اسلامی نقش مستقیمی در تعیین سرنوشت خود ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در نظام شاهنشاهی مقدرات این کشور در کاخ سفید رقم می‌خورد، تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا شاهد برگزاری چنین انتخابات سالم و مردمی نیستیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه در نظام‌های غربی انتخابات نوعی پاس‌کاری قدرت است، گفت: در نظام اسلامی ایران مردم به با رای خود مسئولان و تصمیم‌گیرندگان را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول