اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری کرمان:

سوارکاری را در کرمان متحول می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سوارکاری استان کرمان گفت: سعی داریم با برنامه‌های مختلف سوارکاری استان را متحول کنیم.

سوارکاری را در کرمان متحول می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پنجشنبه شب در مراسم معارفه اعضای جدید هیئت سوارکاری استان کرمان اظهار داشت: سوارکاری یکی از رشته‌های مفرح و سفارش شده از سوی بزرگان اسلام به ویژه پیامبر گرامی اسلام است که بسیار توصیه شده است.

وی افزود: کرمان ظرفیت‌های بالایی در این رشته ورزشی دارد و ما سعی داریم با تمام توان و استفاده از تمام توانمندی‌های اعضا وضع موجود را بهبود ببخشیم تا کرمان جایگاه در خور شأنی در این رشته داشته باشد.

وی گفت: سعی می‌کنیم در سال جدید این رشته ورزشی را متحول کنیم تا افراد و جوانان بیش از گذشته به سمت این رشته مفرح سوق داده شوند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان نیز رشته سوارکاری را دارای ارزش و اهمیت‌های فراوانی دانست که باید به آن بیشتر توجه شود.

محمد فولادی‌ماهانی از دست اندرکاران جدید این رشته ورزشی هم خواست تا با تمام توان برای ارتقای این رشته تلاش خود را به کار گیرند.

در این مراسم که با سه محور تجلیل از پیشکسوتان سوارکاری استان کرمان، تبیین برنامه‌های هیئت در سال جدید و معرفی اعضای کمیته‌های مختلف این هیئت و هیئت رئیسه برگزار شد، جمعی از مسئولان و پیشکسوتان این رشته ورزشی دور هم گرد آمدند.

به گزارش فارس، در این مراسم وثوق، محمدرضا انتظاری، علی اصفهانی، عبدالوهاب صفوی و پورباقری به عنوان اعضای جدید هیئت رئیسه سوارکاری استان کرمان معرفی شدند.

انتهای پیام/‌ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول