اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از میدان سوارکاری آذرخش

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان غربی گفت: بهره‌برداری از میدان سوارکاری آذرخش در اوایل سال 91 به طور رسمی آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از میدان سوارکاری آذرخش

بهروز نهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فعالیت‌های این هیئت اظهار داشت: به طور کلی شهرستان‌های ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب، سلماس، شاهین‌دژ دارای میدان سوارکاری هستند و شهرستان‌های دیگر با وجودی که میدان سوارکاری ندارند اما فعالیت‌های دیگر به طور محدود در آنها انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: اخیرا مربی جدیدی در باشگاه سوارکاری اطمینان ارومیه پرش حین سوارکاری ‌را دو روز در هفته آموزش می‌دهد.

نهایی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی یک پیست سوارکاری استاندارد و مجهز به نام میدان سوارکاری آذرخش در جاده سنتو دارد که به نوبه خود در ایران و حتی آسیا بی‌نظیر است.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی آذرخش در آینده نزدیک گفت: در صورت مساعد بودن تمام شرایط و نیز مساعد بودن هوا و شرایط جوی در اوایل سال 91 به طور رسمی این مجموعه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: پروژه ساخت این مجموعه و عملیات خاکبرداری و تسطیح از آن از هفت سال پیش با صرف هزینه‌های هنگفت آغاز شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، روز 21 بهمن  و همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (س) به شرط مساعد بودن هوا در شهرستان مهاباد جشنواره زیبایی اسب کرد، برگزار می‌شود.

وی در پایان اشاره کرد: در شهرستان ارومیه نیز به زودی مسابقه پرش با اسب برگزار می‌شود که در آن قهرمان استان نیز انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول