اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

مرغ منجمد در نمایشگاه بهاره توزیع نشده است

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عرضه مرغ منجمد به جای مرغ گرم در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را رد کرد.

مرغ منجمد در نمایشگاه بهاره توزیع نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، امیر محمدی‌چهر با اشاره به مطرح شدن عرضه مرغ منجمد به جای مرغ گرم در نمایشگاه بهاره قم گفت: حتی یک گرم مرغ منجمد به جای مرغ گرم در نمایشگاه بهاره قم توزیع نشده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به حضور مداوم بازرسان این سازمان در نمایشگاه و نظارت کامل بر عملکرد غرفه‌های عرضه کالا افزود: روز جمعه یکی از غرفه‌های عرضه محصولات پروتئینی قصد توزیع مرغ با آرم یکی از شرکت‌های گوشتی قم، زیر قیمت بازار را داشت که با توجه به مشکوک بودن محموله فوق از توزیع آن جلوگیری و از اداره کل دامپزشکی خواسته شد موضوع را بررسی می‌کند.

محمدی‌چهر افزود: در این مرحله و پس از اعلام بازرسان این سازمان ناظرین اداره کل دامپزشکی در محل حاضر شده و بعد از بررسی کارشناسی مرغ‌ها را دیفراست شده و غیر قابل مصرف اعلام کردند که متعاقبا مرغ‌ها جمع آوری و معدوم شود.

وی با تاکید بر نظارت مستقیم اداره کل دامپزشکی بر عرضه گوشت و مرغ  خاطرنشان کرد: متاسفانه محموله کشف شده با آرم شرکتی بوده که پروانه بهداشتی داشته و دامپزشک مقیم در محل تولید آن حضور دارد و بدون مجوز وی هیچ محموله‌ای از آن شرکت خارج نمی‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: با حضور به موقع بازرسان این سازمان حتی یک گرم از محموله مذکور به شهروندان عرضه نشده و خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توزیع مرغ منجمد به جای مرغ گرم صحت ندارد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول