اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرسان بر بازار جدی بگیرند

فروش کالا بدون برچسب قیمت در نمایشگاه بهاره ساری

خبرگزاری فارس: اتیکت‌های قیمت در بسیاری از غرفه‌های نمایشگاه بهاره ساری اصلا نصب نشده‌اند.

فروش کالا بدون برچسب قیمت در نمایشگاه بهاره ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، نمایشگاه بهاره ساری در حالی به آخرین روز کاری خود وارد می‌شود که با وجود اعلام‌های مسئولان این نمایشگاه، هیچگونه نظارت کافی روی غرفه‌داران انجام نمی‌شود.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس در این نمایشگاه، تعداد زیادی از غرفه‌های موجود در این مرکز خرید به شرایط مناسب نصب اتیکت‌ها بر روی محصولات خود اهمیت نمی‌دهند.

بر اساس قانون صنفی این اتیکت‌ها باید به صورت کامل نوشته شود و اطلاعاتی از قبیل قیمت فروش در بازار و قیمت ارائه در نمایشگاه بر روی آن نوشته شود که این کار به صورت قابل قبول انجام نپذیرفت.

به گزارش فارس، همچنین مردم حق دارند که در زمان خرید قیمت اجناس را به صورت کاملا واضح بر روی کالاها مشاهده کنند که این مسئله نیز در بسیاری از غرفه‌ها به اجرا در نیامد.

وجود این مسئله با وجود اینکه در صنوف متعهد هرگز اتفاق نمی‌افتد موجب بروز برخی شک و شبهه‌ها در مورد دو نرخی عمل کردن برخی از فروشندگان شده است اما ضرورت دارد که این مهم به صورت جدی مورد نظارت جدی ناظران و بازرسان قرار گیرد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول