اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای کوچک قم راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مسئولان باید تمهیداتی را بیندیشند تا نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم کالا در شهرهای کوچک قم راه‌اندازی شود.

نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای کوچک قم راه‌اندازی شود

علی قاسمی ورجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مردمی که در شهرهای کوچک و روستاهای استان زندگی می‌کنند برای تهیه مایحتاج شب عید خود با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید با صرف هزینه‌های زیاد به شهرستان قم مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب، از ظرفیت‌های موجود اصناف در همان بخش استفاده کرده و نسبت به راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا اقدام کنند تا روستائیان و شهروندان ساکن در شهرهای کوچک بتوانند اقلام مورد نیاز شب عید خود را از این نمایشگاه‌ها با صرف هزینه‌های کمتر تهیه کنند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم می‌توانند یکی از شرایط حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌هایی که در سطح شهر قم برگزار می‌شود را داشتن یک غرفه در نمایشگاه‌های بخش‌ها و شهرهای کوچک قرار دهند و از آنان بخواهند که در شهرهای کوچک و بخش‌های استان نیز حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تمرکز خود را از روی شهرستان قم کم کرده و به شهرهای کوچک و روستاهای استان نیز اهمیت دهند، بیان داشت: بسیاری از ساکنین شهرهای کوچک و روستاهای استان در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز شب عید خانواده خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده و مجبور هستند اجناس بی‌کیفیت را با قیمت بالا تهیه کنند.

عضو شورای عالی استانها اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید با تسهیلاتی که برای تولید کنندگان در نظر می‌گیرند آنان را برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در بخش‌های استان ترغیب کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول