اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 50 غرفه

نمایشگاه فروش بهاره در دشتستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فروش بهاره در دشتستان با 50 غرفه افتتاح شد.

نمایشگاه فروش بهاره در دشتستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز نمایشگاه فروش بهاره در برازجان با حضور مسئولین شهرستان دشتستان در آیینی افتتاح شد.

فرماندار دشتستان در مراسم گشایش این نمایشگاه با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه‌ها، اظهار داشت: نهادهای شهرستان در سال جاری اقدامات خوبی در راستای بهبود وضع رفاهی مردم انجام داده‌اند که امروز شاهد یکی از آنها هستیم.

غلامحسین خسروی افزود: در ایام نوروز باید خدمات رفاهی بیشتری به مردم انجام شود و باید در تنظیم بازار بیش از گذشته اهتمام ورزیم.

وی ادامه داد: ادارات و نهادها باید دست بدست هم دهند و اقداماتی بیاندیشند تا قدرت خرید و شرایط رفاهی مردم عزیز بالاتر رود.

فرماندار دشتستان یادآور شد: بحمدالله این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای مردم است تا اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

رئیس اداره صنعت و معدن دشتستان نیز اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت و معدن، مجمع امور صنفی و بخش خصوصی برگزار می‌شود و کالای این نمایشگاه بصورت مستقیم به مردم عرضه می‌شود.

ابوالقاسم محمدزاده با بیان اینکه اقلام این نمایشگاه 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود گفت: این نمایشگاه با 50 غرفه، تا 27 اسفند ماه برای بازدید و خرید عموم دایر است.

در پایان مراسم، مسئولین از غرفه‌ها بازدید به عمل آوردند و شرایط نمایشگاه و قیمت‌ها را رضایت بخش توصیف کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول