اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام آیت‌الله واعظ‌طبسی در آستانه سفر مقام معظم رهبری به مشهد

فضای شهر شهیدان و پایتخت معنوی ایران به عطر امامت و ولایت آکنده است

خبرگزاری فارس: در پیام آیت‌الله واعظ‌طبسی در آستانه سفر مقام معظم رهبری به مشهد آمده است: سپاس و ستایش خداوند سبحان را که بار دیگر در آستانه بهار طبیعت، فضای شهر شهیدان و پایتخت معنوی ایران به عطر امامت و ولایت آکنده است.

فضای شهر شهیدان و پایتخت معنوی ایران به عطر امامت و ولایت آکنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، همه ساله آغاز بهار سرزمین خورشید با حضور شیرین و خاطره‌انگیز رهبر معظم انقلاب، کانون توجه دلدادگان به ساحت مقدس امامت و ولایت می‌شود تا با طواف گرد حریم منور رضوی، روح و جان را صفا و جلا بخشند و فرمایشات امام جامعه اسلامی را به عنوان نقشه راه در سال جدید نصب‌العین خود قرار دهند.

آیت‌الله واعظ‌طبسی نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی به این مناسبت و در آستانه سال جدید، با صدور پیامی از تمام زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به ویژه علماء، روحانیت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف، جوانان و نوجوانان دعوت کرد تا با حضور در سخنرانی ولی‌امر مسلمین جهان بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید عهد کنند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خداوند سبحان را که بار دیگر در آستانه بهار طبیعت، بهار آزادی، استقلال و عزت امت اسلامی، فضای شهر شهیدان و پایتخت معنوی ایران به عطر امامت و ولایت آکنده است.

سال 1390 را در حالی پشت سر گذاشتیم که به برکت اندیشه‌های متعالی معمار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(قدس‌سره) و خلف صالحش، مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجلی حرکت‌های موحدانه و خدامحور را شاهد بودیم و امت اسلامی با فرو کشیدن فراعنه زمان و نوکران شیطان بزرگ از تخت استکبار، شکوه بصیرت برخاسته از بیداری اسلامی را در برابر چشم جهانیان به رخ مستکبران کشیدند.

گر چه در سالی که پشت سر گذاشتیم استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث گل‌های خوشبویی از گلستان علم و دانش کشور عزیز ما را از سر عجز و ناتوانی در خون خویش غلطاند، اما این امت بزرگ بهره‌مند از تدابیر داهیانه امامت جامعه اسلامی، نستوه و استوار ایستاد و در نمایشی مقتدرانه با ایمان و بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند حماسه‌های شگفت آفریدند.

اینک در حالی به استقبال بهار 1391 می‌رویم که شمیم بیداری اسلامی فضای جهان را عطرآگین نموده و شور برخاسته از شعور آن رو به رشد و تعالی است و ان‌شاء‌الله به زودی زود، زوال و اضمحلال تمامی طواغیت و فراعنه زمان را شاهد باشیم.

بسیار خرسندیم که همه ساله آغاز بهار این سرزمین با حضور شیرین و خاطره‌انگیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی‌امر مسلمین جهان، کانون توجه دلدادگان به ساحت مقدس امامت و ولایت و شیفتگان انقلاب اسلامی و امام راحل(قدس‌سره) می‌شود تا با طواف گرد حریم منور رضوی، روح و جان را صفا و جلا بخشند و فرمایشات امام جمعه اسلامی که نقشه راه امت در سال جدید در آن متجلی است را به گوش جان شنیده و نصب‌العین خود قرار دهند.

پس با حمد و سپاس خداوند متعال و شادکامی فراوان از پیروزی‌های امت اسلامی و درک حلاوت حضور با طراوت امام جامعه اسلامی، پیشانی بندگی بر درگاه احدیت می‌ساییم و بدین مناسبت از امت مسلمان و مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس، به ویژه حضرات آیات عظام، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و یکایک برادران و خواهران دینی و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت می‌نمایم روز سه‌شنبه اول فروردین‌ماه 1391، ساعت 15.30 برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی حرم مطهر حضور یافته و از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره‌مند شده و با آرمان‌های امام راحل قدس سره و مقام عظمای ولایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی در جوار بارگاه ملکوتی ولی نعمتمان، حضرت علی بن موسی‌الرضا(علیه‌ افضل التحیة و الثناء) تجدید بیعت و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید نمایند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول