اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریور سال 91

اردوگاه شهید باکری خرمشهر به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اردوگاه شهید باکری خرمشهر تا شهریور سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

اردوگاه شهید باکری خرمشهر به بهره‌برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست ستاد راهیان نور این استان، اظهار داشت: تأمین محل اسکان و پذیرایی از زائران مناطق عملیاتی از اولویت‌های اساسی است که تسریع در اتمام این طرح، در اولویت است.

وی افزود: با تامین اعتبار پیش بینی شده، باید تا شهریور سال 91 به بهره‌برداری برسد.

عنابستانی با اشاره به حضور 13 هزار نفری دانش‌آموزان و دانشجویان در سفرهای راهیان نور امسال، گفت: برهمین اساس تسریع در ساخت اردوگاه راهیان نور در استان خوزستان بیش از پیش لازم و ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد و تعمیق شکاف فکری بین نسل جوان با نسل انقلاب، گفت: تغییر ذائقه جوانان و بی‌تفاوت کردن آنها نسبت به آرمان‌های اسلام و انقلاب از جمله اهداف این تلاش‌های مذبوحانه است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های راهیان‌نور از جمله برنامه‌های فرهنگی است که سبب ناکارآمد شدن این تلاش‌ها می‌شود.

عنابستانی با اشاره به شرایط کشور در جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: نسل جوان باید بداند ملت ایران در حالی به طور ناخواسته وارد این جنگ شد که تمام قدرت‌های مستکبر دنیا برای به زانو در آوردن آنها دست در دست یکدیگر گذاشته بودند.

استاندار چهارمحال و بختیاری حضور در مناطق جنگی را راهی مؤثر برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی دانست و گفت: قرار گرفتن در مناطق عملیاتی، یادآور رشادت‌های مردان و زنانی است که هستی خود را فدای دفاع از دین و تمامیت ارضی وطنشان کردند.

وی راندن دشمن بعثی از مرزهای کشور را عبرتی ماندگار برای آنان و هم‌پیمانانشان دانست و اضافه کرد: ولایت‌مداری در کنار سایر برکات روحی و معنوی را می‌توان از جمله دستاوردهای اردوهای راهیان‌نور به شمار آورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول