اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق:

بافق آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: تمهیدات مناسب برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فراهم شده و این شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

بافق آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

عباس قدیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، هم‌چنین ایجاد کمیته‌های مختلف، تمام دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی آمادگی و هماهنگی‌های لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام نوروز را دارند و هیچ‌ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته و تبلیغاتی که در طول سال برای شناساندن بناهای تاریخی توسط میراث فرهنگی بافق انجام شده است، امسال شاهد رشد آمار بازدید کنندگان از میراث فرهنگی باشیم.

قدیریان در مورد اقدامات میراث فرهنگی بافق در ایام نوروز نیز اظهار داشت: برپایی بازارچه صنایع دستی در محل کاروانسرای خان برای معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی شهرستان، نظافت و آماده‌سازی بناهای تاریخی برای بازدید مسافران نوروزی، آماده‌سازی موزه مردم‌شناسی و عرضه بروشور معرفی آثار تاریخی و نقشه راهنمای گردشگری شهرستان از جمله اقدامات این اداره است.

وی افزود: اجرای مسابقه پیام کوتاه در مدت ایام نوروز، نظارت بر کمپینگ گردشگری و تپه‌های ماسه‌ای و رستوران سنتی برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز، هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر شهرستان در ارائه خدمات مطلوب، نصب بنر و پارچه‌نوشته‌های خوش‌آمدگویی و اطلاع‌رسانی، هم‌چنین حضور راهنمای آثار تاریخی در اداره میراث فرهنگی و موزه مردم‌شناسی برای معرفی بناهای تاریخی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بافق گفت: بافق دارای بناهای ارزشمند و متعدد تاریخی است و از مهم‌ترین آنها که در سال‌های گذشته بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده می‌توان به امام‌زاده عبدالله، مسجد جامع، میدان و کاروانسرای خان و موزه مردم‌شناسی و خانه وحشی بافقی اشاره کرد.

قدیریان ضمن خوش‌آمدگویی به مسافران و بازدید کنندگان شهرستان بافق در این ایام، اظهار امیدواری کرد: مسافران نوروزی بافق با خاطره‌ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

وی ادامه داد: شماره تلفن 4229599-0352 آماده هر گونه پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول