اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد استقبال از بهار دماوند:

اماکن اسکان ضروری در دماوند برای نوروز تعیین شود

خبرگزاری فارس: دبیر "ستاد استقبال از بهار" شهرداری دماوند گفت: تعیین اماکنی برای اسکان ضروری و احتمالی مسافران نوروزی در حال عبور از شهرستان دماوند امری ضروری است.

اماکن اسکان ضروری در دماوند برای نوروز تعیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی کرداری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دو گونه اسکان در هر منطقه‏ای وجود دارد.

وی ادامه داد: نوع نخست، اسکان دائمی است که همه ساله با تمهیدات مدیریت شهرستان و به وسیله ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در مدارس و سایر اماکن اجرا می‏شود.

کرداری اضافه کرد: نوع دوم از اسکان، گونه ضروری آن است که شاهد نمونه‏هایی از این دست در سال‏های گذشته در شهرستان دماوند بوده‏ایم.

دبیر ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند افزود: سال گذشته، یک دستگاه خودروی عمومی در حال گذر از شهرستان دماوند به دلیل ایراد فنی مجبور به توقف اضطراری شد و سپس مشکلاتی برای یافتن محلی برای اسکان آنها به وجود آمد؛ زیرا همه مدارس دماوند اشباع شده بود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری دماوند در خصوص استقبال از بهار خاطرنشان کرد: شهرداری دماوند در راستای ایجاد بسترهای لازم برای افزایش سطح ارائه خدمات به مردم و همچنین دیگر هموطنان مسافر نواحی شمالی و برعکس، تاکنون دو نشست تخصصی را برگزار کرده است.

کرداری تصریح کرد: امور اجرایی ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند در چهار حوزه مختلف تدوین و به تبع آن اجرایی می‏شود.

دبیر ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند اضافه کرد: از مهم‏ترین تمهیدات حوزه خدمات شهری می‏توان به نظافت عمومی معابر شهری، رفت و روب و ساماندهی سطل‏های زباله اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حوزه فضای سبز و مدیریت شهری نیز اقداماتی همچون ترمیم فضاهای سبز شهری موجود، کاشت مجدد فضای سبز تخریب شده، اجرای طرح‏‏های لکه‏گیری و آسفالت‏ریزی از سوی مجموعه خدوم و زحمت‏کش خانواده بزرگ شهرداری دماوند به مرحله اجرا در می‏آید.

کرداری، روابط عمومی را موضوعی مهم در ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند خواند و گفت: یکی از مسائلی که امسال در بعدی وسیع مورد توجه شهرداری دماوند قرار می‏گیرد، اقدامات حوزه روابط عمومی به عنوان مغز متفکر این نهاد است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول