اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید

نذورات امامزاده علی (ع)‌ سیرجان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: در آستانه سال جدید مرقد و ضریح مطهر امامزاده علی (ع) شهرستان سیرجان عطر‌افشانی و وجوهات و نذورات مردم جمع‌آوری شد.

نذورات امامزاده علی (ع)‌ سیرجان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، در آستانه سال جدید و با هدف نظافت و عطر‌افشانی مرقد و ضریح مطهر امامزاده علی (ع) شهرستان سیرجان پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان و مردم وجوهات و نذورات مردم جمع‌آوری و سپس مرقد مطهر این امامزاده عطر‌افشانی شد.

سید‌صادق طباطبایی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان در حاشیه این آیین اظهار داشت: در این مرحله و امروز 140 میلیون ریال وجوهات و نذورات مردم جمع‌آوری شد.

وی افزود: همه ساله بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی و نذورات از چهار بقاع متبرکه شهرستان سیرجان جمع‌آوری می‌شود که در ساخت و توسعه حرم بقاع متبرکه نقش به سزایی دارد.

به گزارش فارس، علی‌بن ابراهیم ابن محمدبن موسی‌بن جعفر (ع) از نوادگان امام هفتم است که مرقد ایشان در 10 کیلومتری محور سیرجان به بافت واقع شده و همه ایام دارای زائران و مشتاقان فراوانی است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول