اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رسیدگی به مشکلات ورودی شهر صورت گرفت

بازدید شهردار قم از پروژه‌های عمرانی شهر

خبرگزاری فارس: شهردار قم به منظور رسیدگی به مشکلات ورودی شهر و پروژه‌های در حال اجرا، از عوارضی‌های قم - تهران ، قم- کاشان و پروژه ادامه تقاطع غیر همسطح و پل سه سطحه عمار یاسر بازدید کرد.

بازدید شهردار قم از پروژه‌های عمرانی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در حاشیه این بازدید گفت: شهر قم به دلیل موقعیت استراتژیک و خاص خود و با توجه به اینکه راه ارتباطی و مواصلاتی 17 استان است از اهمیت بالایی برخوردار بوده و پروژه‌های شهری باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی شوند.

شهردار قم ضمن بازدید از عوارضی اتوبان قم به تهران بر اصلاح ورودی‌های شهر قم و توسعه فضای سبز در اطراف شهر تاکید کرد و اظهار داشت: بهسازی، تسطیح و ساماندهی حاشیه اتوبان به منظور زیباسازی ورودی شهر از اولویت‌هاست.

دلبری ضمن اشاره به وضعیت عدم مرغوبیت و خاک نامناسب حاشیه اتوبان افزود: عملیات زه‌کشی و حفر کانال در حاشیه اتوبان باید در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود و مقرر شد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بحث زه‌کشی را از طریق استانداری و اداره کل راه و شهرسازی پیگیری کند.

وی با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی بیشتر به وضعیت بوستان‌های فدک و جنگلی با توجه به قرار گرفتن این دو بوستان در ابتدای ورودی شهر قم از سمت میدان 72 تن تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و ورود زائرین و مسافرین نوروزی به شهر مقدس قم بهسازی و زیباسازی این بوستان‌ها از جمله هرس درختان، نظافت بوستان‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، نصب روشویی و آب‌خوری، طراحی و ساخت یک لاین کند رو جنب بوستان جنگلی برای استراحت زائرین و نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکار در اولویت کاری است.

شهردار قم بر بهسازی عوارضی قم به کاشان، بستر رودخانه، ساماندهی زمین‌های موجود در انتهای رودخانه و خروجی رمپ رودخانه به سمت اتوبان تاکید کرد و دستور جمع‌آوری تابلوهای مستعمل و زنگ زده و پیگیری و جمع‌آوری جداول نیوجرسی در رمپ خروجی بستر رودخانه به سمت اتوبان کاشان و بازگشایی مسیر توسط سازمان ترافیک را صادر کرد.

وی در ادامه از پروژه تقاطع غیر همسطح و پل سه سطحه عمار یاسر بازدید کرد و از نزدیک مراحل ساخت و آرماتور بندی و بتن ریزی پروژه را مشاهده کرد و در جریان مشکلات و پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول