اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسافر پایانه‌های هرمزگان:

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در هرمزگان/ اجرای طرح ارتقا ایمنی مسافر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در بخش اتوبوس خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در هرمزگان/ اجرای طرح ارتقا ایمنی مسافر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صادق صابری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان‌ هرمزگان به ویژه در نیمه دوم سال و ماه‌های پایانی هر سال به دلیل مساعد شدن شرایط آب و هوایی پذیرای میلیون‌ها مسافر از اقصی نقاط مختلف کشور می‌شود اظهار داشت: بخش اعظمی از گردشگران به وسیله ناوگان عمومی و اتوبوسرانی وارد استان می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کمی و کیفی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری استان و پایانه‌های مسافری افزود: طی سال‌های اخیر با تسهیلات اعطایی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مدنظر، عمر ناوگان اتوبوسرانی استان در حد قابل توجهی کاهش داده شده که این امر سبب ارتقای کیفی سفرها و رضایت بیشتر مسافران شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این حوزه جای کار بسیار باقی است گفت: طبق برنامه‌های موجود چه در بخش ناوگان و چه در بخش خدمات بین راهی استان باید در وضعیت مناسب‌تری قرار بگیرد.

صابری همچنین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای سفرهای نوروزی در استان گفت: به منظور تسهیل در امر تهیه بلیت برای مردم و جلوگیری از ازدحام در پایانه‌های مسافری، بلیت‌های نوروزی از تاریخ 23 تا پایان اسفندماه به صورت پیش فروش به متقاضیان ارائه می‌شود.

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان ادامه داد: متقاضیان دریافت بلیت می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی پایانه‌های استان نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

صابری با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از آن تاریخ به بعد به صورت توأم و در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش بلیت مستقر در سطح شهرستان‌ها بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند، اضافه کرد: طرح ارتقای ایمنی حمل و نقل مسافران نوروزی سال 1391 نیز از تاریخ 25 اسنفدماه تا 15 فروردین اجرایی می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه تمام امور سازمان حمل و نقل پایانه‌ها در این ایام بیشتر متمرکز به ارتقای ایمنی مسافران و افزایش رضایت آنها معطوف خواهد بود افزود: با هماهنگی‌های ایجاد شده در حوزه مسافری امید است نوروز 91 نیز همانند سال‌های گذشته در حوزه مربوطه، خاطرات خوشی را برای گردشگران و هموطنان رقم بزند.

یادآور می‌شود هرمزگان به واسطه برخورداری از 14 جزیره با ظرفیت‌های مختلف و مزایای تجاری و گردشگری متنوع در فصل زمستان و به ویژه ایام دهه فجر و نوروز هر سال پذیرای میلیون‌ها نفر گردشگر و مسافر از سراسر کشور است.

خطوط حمل و نقلی این استان در حوزه‌های ریلی، زمینی، هوایی و دریایی فعال است و این امر نیز هرمزگان را به نوعی متفاوت‌تر از سایر استان‌ها کرده است.

نوروز 90 بیش از 5 میلیون نفر از هرمزگان بازدید کردند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول