اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی:

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در خراسان شمالی فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از فعال شدن ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این استان خبر داد.

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در خراسان شمالی فعال شد
علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در ذیل ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی 13 معاونت فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: این ستاد در راستای تسهیل در سفرهای هم‌وطنان به این استان تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد غرفه‌های صنایع دستی در سطح شهرهای خراسان شمالی به ویژه مراکز شهرستان‌های در مسیر عبور زائران و مسافران از برنامه‌های این ستاد به شمار می‌رود، افزود: طبق برنامه قرار است تا نمایشگاه‌های صنایع دستی با 350 غرفه در این استان برپا شود.
کاظمی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 200 غرفه صنایع دستی ایام نوروزی در این استان برپا شد، گفت:‌ تعداد غرفه‌های برپا شده در نوروز امسال نسبت به سال قبل 150 غرفه افزایش خواهد یافت.
وی اظهار داشت: خراسان شمالی در فعالیت‌های نوروزی سال گذشته در شاخص میزان رشد فروش صنایع دستی در سطح کشور عنوان برتر را در کشور کسب کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اضافه کرد: توسعه صنایع دستی در این استان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل طی سال‌های اخیر بوده که بر همین اساس نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو اواخر شهریور امسال با حضور رئیس جمهور در این استان برپا شده بود.
وی همچنین راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی خراسان شمالی در حسینیه جاجرمی‌های بجنورد را از دیگر اقدامات این اداره کل در این زمینه برشمرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول