اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

1900 سوادکوهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: یک هزار و 900 سوادکوهی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

1900 سوادکوهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه ظهر امروز در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه آشنایی جوانان با فضای معنوی دفاع مقدس و تاثیر آن در فرهنگ و شیوه رفتاری جامعه از اهداف اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است، گفت: تجدید میثاق با شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از زحمات ایثارگران، باید در اعزام به مناطق عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.

علی درزی افزود: حضور در مناطق عملیاتی و دیدار با اماکنی که با حضور شهیدان و ایثارگران عطرآگین شده را به مثابه زیارت می‌دانیم و از برکات این حضور استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله اول اعزام دانش‌آموزان در قالب راهیان نور 600 نفر با هماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش سوادکوه و شیرگاه، اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به مرحله جدید این اعزام‌ها اشاره کرد و گفت: از 24 اسفند ماه تعداد 800 نفر از برادران بسیجی پایگاه‌های مقاومت محلات به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

درزی خاطرنشان کرد: از اوایل فروردین ماه سال آینده نیز تعداد 500 نفر از خواهران پایگاه‌های مقاومت محلات به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

این مسئول شهرستانی با بیان اینکه این سفر به مدت پنج روز طول می‌کشد، تصریح کرد: نیروهای بسیجی ابتدا در پادگان شهید جعفرزاده اندیمشک حضور یافته و سپس به مناطق عملیاتی فتح‌المبین، دهلاویه، چزابه، اروند، شلمچه، طلائیه،، دهلاویه، زید و رمضان حضور می‌یابند.

وی از حضور راویان و روحانی به همراه این گروه از راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: در صورت امکان از مناطق عملیاتی دیگر نیز بازدید خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تشکیل جلسات ستاد راهیان نور شهرستان سوادکوه از دو ماه پیش تاکنون، گفت: فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه در حد بضاعت همکاری مناسبی با ستاد اعزام راهیان نور شهرستان سوادکوه، داشتند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول