اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌پذیرد

جذب 25 هزار دانشجو در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: سال آینده 25 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف علوم پایه و فنی و حرفه‌ای جذب مجموعه آموزش و پرورش خواهند شد که سهم همدان از این تعداد هزار نفر است.

جذب 25 هزار دانشجو در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی مظاهری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه رویکرد نظام آموزش و پرورش تقویت هنرستان ها است،‌اظهار کرد: سال گذشته از 40 هزار نیرویی که در آموزش و پرورش جذب شد 10 هزار نفر از نیروهای فنی و حرفه‌ای بودند.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته سال تجهیز هنرستان‌ها بود، افزود: از سال آینده کنکور رشته‌های فنی و حرفه‌ای طبق توافقات صورت گرفته توسط وزارت علوم برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تصریح کرد: در تحول بنیادین آموزش و پرورش استقرار نظام 6-3-3 بعد از پایان سال متوسطه صورت می‌پذیرد و انتخاب رشته نیز به همان موقع موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس باید در شورای آموزش و پرورش به تصویب برسد، گفت: 30 درصد از اعتبارات مربوط به ماده 185 قانون هوشمندسازی مدارس باید به این مهم اختصاص یابد.

مظاهری اضافه کرد: به منظور استقرار نظام 6-3-3 در سال آینده توسعه و تجهیز 40 کلاس با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی در پایان سخنان از جذب نیروهای متخصص در نظام آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: 25 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف علوم پایه و فنی و حرفه‌ای سال آینده جذب مجموعه آموزش و پرورش خواهند شد که سهم همدان از این تعداد هزار نفر است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول