اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور مسئولان

80 نخبه آموزش و پرورش لاریجان مازندران تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از خیرین و نخبگان دانش‌آموزی آموزش و پرورش لاریجان آمل با تقدیر از 80 خیر و نخبه دانش‌آموزی این بخش برگزار شد.

80 نخبه آموزش و پرورش لاریجان مازندران تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در همایش تجلیل از خیرین و نخبگان دانش‌آموزی آموزش و پرورش لاریجان آمل با اشاره به اینکه شهرستان آمل مهد اندیشمندان و علمای بزرگ بوده، گفت: شهرستان آمل که به عنوان پایتخت طبرستان بوده است در خود بزرگان، دانشمندان و علمای پرورش داده است که هر یک در زمانه خود از منزلت بزرگی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه بخش لاریجان به عنوان یکی از مستعدترین بخش‌های استان مازندران است، خاطرنشان کرد: در این بخش با همکاری بسیار خوب مدیران و خیرین اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است که قابل تحسین است.

وی بیان کرد: امروز افتخار نظام ما این است که کشورهای منطقه با الگوگیری از انقلاب ما توانستند در مقابله با سران خود قیام کنند که ثمره قیام را در کشورهای لیبی، مصر و تونس مشاهده کردیم.

اکبرزاده با اشاره به اینکه همه ساله دانش‌آموزان این شهرستان با کسب نمرات بالایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی حضور پیدا می‌کنند، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مقدمات تشکیل ستاد نخبگان شهرستان آمل فراهم شده و باید در این مسیر فرهنگ‌سازی صورت گیرد تا با شناسایی نخبگان بتوانیم با تشکیل کارگروه‌هایی با رفع موانع بتوانیم در این مسیر گام‌های خوبی را برداریم.

رئیس آموزش و پرورش لاریجان نیز در سخنانی با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش درباره برگزاری این همایش گفت: با تلاش صورت گرفته شده از سوی دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان امسال شاهد کسب رتبه‌های قابل قبول در کنکور بودیم.

حسن خاکپور یادآور شد: در رشته‌های علمی، ورزشی و فرهنگی موفقیت‌های زیادی توسط دانش‌آموزان این بخش کسب شده است.

در این مراسم 30 نفر از خیرین و 50 دانش‌آموز نخبه این بخش تقدیر شدند.

انتهای‌ پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول