اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

مسیر حرکت آموزش و پرورش باید برگرفته از قرآن باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: مسیر حرکت آموزش و پرورش و مراکز آموزشی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند، باید برگرفته از قرآن باشد.

مسیر حرکت آموزش و پرورش باید برگرفته از قرآن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان تبریز اظهار داشت: اقبال عمومی دانش‌آموزان و خانواده آنها به مدارس قرآنی بالا بوده است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به جایگاه قرآن در مدارس تاکید کرد.

چمنی اظهار داشت: آموزش و پرورش به‌عنوان متولی آموزش عمومی قرآن باید از تمام ظرفیت‌های مدارس و استعداد دانش‌آموزان در این زمینه بهره ببرد.

وی، در خصوص اهمیت ایجاد مدارس قرآنی افزود: بی‌شک اقبال عمومی دانش‌آموزان و خانواده آنها به سمت مدارس قرآنی بالا بوده و ما باید بتوانیم زمینه مناسب حضور آنها را به زیباترین شکل فراهم کنیم.

فرماندار تبریز ادامه داد: بعد از تأخیر چند ساله، شاهد اقدامات آینده‌نگرانه در فراهم آوردن طرح‌های ماندگار قرآنی در ایجاد مدارس قرآنی هستیم و باید توجه داشت که  همه در ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد مدارس قرآنی مسئول و دخیل هستند و باید تمام نهادها و سازمان‌ها در این امر به آموزش و پرورش کمک کنند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: نعمت تاسیس مدارس قرآنی نعمتی بس عظیم است که باید با همت بلند مسئولان نواحی آموزش و پرورش شهرستان تبریز و نیکوکاران خیر، به آن شتاب بخشیم.

وی تصریح کرد: مدارس قرآنی باید در متن برنامه‌های آموزش دانش‌آموزان قرار گیرد و در دستورالعمل زندگی لحاظ شود چرا که هویت قرآنی در جامعه حاکم است.

چمنی گفت: مسیر حرکت آموزش و پرورش و مراکز آموزشی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند، باید برگرفته از قرآن باشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول