اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

اجرایی شدن طرح 3-3-6 نیازمند همکاری جدی ادارات آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: اجرایی شدن طرح 3-3-6 در مدارس استان بوشهر نیازمند همکاری جدی و گسترده ادارات و مناطق اموزش و پرورش در سطح استان است.

اجرایی شدن طرح 3-3-6 نیازمند همکاری جدی ادارات آموزش و پرورش است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بخش بردخون اظهار داشت: باید ببینیم اگر کمبودی در این زمینه وجود دارد با برنامه‌ریزی به مراجع ذی‌صلاح منعکس شود تا پیش از آغاز سال تحصیلی مشکلی در منطقه نداشته باشیم و اولیا از این موضوع نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تجلیل و تکریم مقام معلم افزود: مقام معلم بسیار والا و بالاست و انتظار داریم در ایام هفته معلم به شایستگی از تلاش‎های این قشر تأثیرگذار تجلیل شود.

محمّدپور در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی اضافه کرد: مقدمات حضور هموطنان در این منطقه فراهم شده و با همکاری ارگان‎ها و ادارات ذیربط برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی همه تلاش خود را به کار می‎گیریم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم فضای دلپذیری برای مهمانان نوروزی در این منطقه فراهم کنیم.

بخشدار بردخون با تاکید بر حضور همه اعضا در جلسات شورا گفت: مدیر کل منابع طبیعی استان در زمینه واگذاری زمین برای احداث بوستان دانش‌آموزی در بردخون قول مساعدت دادند.

وی افزود: چمن مصنوعی مجتمع ورزشی به زودی نصب می‌شود و فهرستی از مدارس تخریبی و احداثی به شهرستان و استان اعلام می‎شود تا اقدامات عملی صورت گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز در این نشست گفت: نظام تعلیم و تربیت بدون همراهی مردم و مسئولان قادر به کاری نیست.

حسین مصلحی‌پور اظهار داشت: اگر مشارکت عمومی در این زمینه نباشد و کمک‎های مردمی و دولتی به امر آموزش اختصاص نیابد اهداف از پیش تعیین شده محقق نمی‎شود و نسل آینده‎ساز زیان می‎بیند.

وی افزود: تاکنون 22 کلاس در مدارس منطقه هوشمند شده و انتظار داریم این تعداد در سال آینده افزایش یابد که با توجه به مصوبه دولت امیدواریم ادارات در این امر مشارکت داشته باشند.

مصلحی‌پور اضافه کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی در منطقه تشکیل شده و کمیته‎های آن فعال است که دو مدرسه به عنوان مراکز اصلی و مدارس پشتیبان آماده شده‎اند.

وی ادامه داد: امکانات مورد نیاز مهمانان در این اماکن پیش‌بینی و در اختیار هموطنان قرار می‎گیرد تا ایامی شاد را در منطقه سپری کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خاطر نشان کرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم در منطقه تشکیل شده و اقدامات لازم برای معرفی معلمان نمونه به استان صورت گرفته و امیدواریم مشارکت خوبی داشته باشیم تا از معلمان تجلیل شایسته انجام شود هر چند معلمان اهمیتی به مادیات نمی‌دهند و انتظار دارند ارزش کارشان مشخص شود.

مصلحی‌پور تصریح کرد: طرح 3-3-6 در منطقه به خوبی اجرا می‎شود اما در زمینه فضا با کمبود چهار کلاس مواجه هستیم که یک فضای آموزشی در حال احداث نیازمند تأمین اعتبار است و دو مدرسه احداثی و دو مدرسه تخریبی و بازسازی در منطقه داریم که امیدواریم با مشارکت مسئولان و مردم این طرح‎ها با سرعت به مرحله اجرا برسد.

وی از خیرین خواست به یاری آموزش و پرورش بیایند و در احداث فضاها و تشویق نخبگان و برجستگان علمی و تربیتی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فعالیت‎های دینی و فرهنگی به یاری این اداره بیایند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول