اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفته است

رسیدگی به 2 هزار و 550 پرونده در تعزیرات کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان از رسیدگی به حدود 2 هزار و 550 فقره پرونده در سال جاری خبر داد.

رسیدگی به 2 هزار و 550 پرونده در تعزیرات کاشان

سعید بلانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت:‌ از مجموع 2 هزار و 550 فقره پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان و آران و بیدگل تعداد 2 هزار و 450 فقره پرونده مختومه و منجر به صدور حکم شده است.

وی پرونده‌های وارده سال گذشته به تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان را 2 هزار و 200 فقره پرونده ذکر کرد و گفت: این تعداد پرونده در سال جاری تا کنون به 2 هزار و 550 فقره پرونده افزایش یافته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است که عمده آن مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و بهداشتی است.

بلانی‌زاده یادآور شد: برای محکومان پرونده‌ها علاوه بر جریمه نقدی، حکم تعطیلی، لغو پروانه و مصادره کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی ‌از 2 هزار و 450 پرونده مختومه شده، تعداد 450 فقره پرونده گران‌فروشی، 500 فقره پرونده عدم درج قیمت، 200 فقره پرونده تخلفات قاچاق کالا و ارز، 550 پرونده نیز تخلفاتی شامل کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور، توزیع خارج از شبکه و بقیه نیز در سایر حوزه‌ها بوده است.

بلانی‌زاده جریمه نقدی پرونده‌های مختومه شده در تعزیرات حکومتی را بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی اعلام کرد که شامل جریمه‌های مربوط به تخلفات بخش بهداشت دارو و درمان و پرونده‌های کالا و ارز است.

دبیر کمیسیون کالای قاچاق شهرستان کاشان شهرستان کاشان افزود: حجم بالای کالای قاچاق در سطح شهرستان شامل پوشاک و البسه خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و ال‌سی‌دی است.

بلانی‌زاده همچنین میزان کالاهای کشف شده بهداشتی آرایشی را 12 هزار و 300 قلم انواع مختلف لوازم آرایشی غیر مجاز بهداشتی ذکر کرد و از ضبط و معدوم شدن آنان خبر داد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان متذکر شد: از کل مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی، 2 میلیارد ریال آن وصول شده، برای تعدادی از پرونده‌ها حکم تعلیقی صادره شده است و بقیه نیز که در بخش پرونده قاچاق کالا و ارز بوده است در اعیاد مختلف مشمول عفو قرار گرفته‌اند.

بلانی‌زاده همچنین بیان کرد: در بخش کالای قاچاق نیز حکم توقیف تعداد 306 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی از اصناف سطح شهر صادر شده که این موارد پس از ضبط، تحویل اداره دخانیات شهرستان کاشان شده است.

وی در مورد کالاهای ضبط شده نیز متذکر شد: 2 میلیارد و 900 میلیون ریال نیز ارزش کالاهای ضبط شده به نفع دولت است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول