اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز:

چتر بسیج باید در همه دانشگاه گسترده شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: چتر بسیج باید آنقدر گسترده و فراخ شود که هر کس خارج از آن بایستد، تابلو شود نه اینکه هر کس زیر آن قرار داشته باشد.

چتر بسیج باید در همه دانشگاه گسترده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا مخبر دزفولی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌های بسیج دانشکده‌‌های کشاورزی و علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج اشاره کرد و گفت: حقیقتا بسیج بدنه فعال نظام است از این رو باید این تشکل را در همه بخش‌ها تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در هر کشوری بسیج طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از نظام برداشته می‌شود، تصریح کرد: واقعیت این است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن، آنچه کشور را نگهداشت، تفکر بسیجی بود و همین تفکر بود که کشور را به پیش برد و در اتفاقات و حوادث مختلف، به داد ما رسید.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت ‌های فرهنگی دانشگاه‌های خوزستان گفت: در روزگاری که تهاجم‌های بی رحمانه فرهنگی و فکری به مرزهای ما روز به روز بیشتر می‌شود، لازم است چتر بسیج با داشتن  بصیرت و بیداری ذاتی این نهاد مقدس فراخ شود.

مخبر دزفولی تأکید کرد: هر کس ارزش‌های نظام را قبول دارد و پا در رکاب دفاع از ارزش‌هاست، بسیجی است.

وی تعامل برقرار شده میان بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش برنامه‌ریزی فرهنگی در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شکل گرفته تا تعامل شایسته‌ای میان اعضای هیئت علمی در این زمینه حاصل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز یادآور شد: ایجاد دفاتر و پایگاه‌های بسیج در دانشکده‌ها تأثیر زیادی در گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی دارد و ما آماده هر گونه همکاری با بسیج اساتید هستیم.

مخبر دزفولی گفت: در بخش نشاط اجتماعی برگزاری مسابقات ورزشی اساتید که اکنون در حال اجراست، باید به صورت تقویمی و زمان بندی شده در مناسبت‌های مختلف در سال آینده پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: لازم است در مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی متنوعی با هدف تأمین سلامت اساتید بسیجی، ایجاد نشاط اجتماعی و گسترده کردن چتر بسیج در دانشگاه برگزار شود.

مخبر دزفولی قول داد: اعتبار ویژه‌ای در این بخش از سوی دانشگاه اختصاص یابد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول