اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

یک سوم دانشجویان چهارمحال و بختیاری بسیجی‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: یک سوم دانشجویان این استان عضو بسیج دانشجویی هستند.

یک سوم دانشجویان چهارمحال و بختیاری بسیجی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 46 هزار دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان مشغول تحصیل هستند که حدود یک سوم از آن‌ها عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی هستند.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات تبیینی لازم این رقم طی سال سال آینده به یک دوم برسد.

طاهری با تشریح برخی برنامه‌های این نهاد دانشجویی گفت: بررسی مسائل علمی و حمایت از نخبگان و طرح‌های دانشجویی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نقد و بررسی فیلم‌ها، از مهمترین برنامه‌های محوری بسیج دانشجویی این استان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای آشنایی دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت اشاره کرد و گفت: در همین راستا طی سال جاری بالغ بر یک‌هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و از یادمان‌های دفاع هشت ساله و شهدای سرفراز بازدید کردند.

طاهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زاییده عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، افزود: انقلاب 57 ملت ایران تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه ریشه در فرهنگ و عقیده ملت ایران دارد.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: هر سال که می‌گذرد این نظام الهی با وجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن کاراتر می‌شود.

طاهری، وجود ولایت فقیه را ضامن پایداری انقلاب برشمرد و گفت: در واقع به ثمر رسیدن انقلاب پیروزمند اسلامی در ایران خواست خداوند بود که با رهبری مدبرانه امام راحل و نیز پشتوانه مستحکم مردم در کشور اتفاق افتاد و طی آن با اقتدار و اراده مثال‌زدنی مردم‌ نظام سلطه‌گر طاغوت سقوط کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات دانشجویان بسیجی در راستای محرومیت‌ردایی و کمک به سازندگی کشور، ادامه داد: با توجه به اینکه دامداری یکی از فعالیت‎های مهم مردم در بسیاری نقاط استان چهارمحال و بختیاری است، دانشجویان رشته دامپزشکی به مناطق محروم استان رفته و نزدیک به 200 هزار راس گاو را در برابر بیماری‌ها با تزریق واکسن مربوطه، واکسینه کردند.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که از وضعیت رفاهی خوبی برخوردارند، به مناطق محروم اعزام شدند تا با شرایط آن‌ها آشنا شده و درد و دل آن‌‌ها را بشنود چراکه آن‌ها مدیران آینده استان و کشور خواهند بود و از سوی دیگر با بهره‎گیری از دانش و استعداد خود برای حل مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنند. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول