اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی خبر داد

اعزام 650 نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی گفت: 650 نفر از بسیجیان سپاه خوی در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به منظور بازدید از یادمان‌های اسوه رشادت‌ها و شجاعت‌ها به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

اعزام 650 نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، نادر زراعت شامگاه شنبه در نشست هماهنگی اظهار داشت: فراهم شدن فضا برای الهام‌گیری در شجاعت‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس، ثبت و ضبط و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، تبیین نقش رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، تحکیم پیوند ارزش فرهنگ نسل جوان دفاع مقدس به نسل امروز از اهداف اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب است.

وی افزود: اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزان در هفت مرحله و به تعداد 5 هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان به منظور گذراندن واحد عملی درس آمادگی دفاعی آغاز شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین اعزام کاروان‌های راهیان‌نور محلات و سایر اقشار برنامه‌ریزی شده است.

به گفته زراعت در قالب این طرح زائران سرزمین کربلای ایران به استعداد 640 نفر از کارکنان سپاه، حوزه‌های برادران و خواهران در سه مرحله از یادمان‌های اندیمشک، هویزه، فتح‌المبین، شلمچه و ... بازدید می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی در ادامه تصریح کرد: دعوت از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی، دعوت از روحانی و مبلغ و برگزاری مسابقه فرهنگی از اقدامات و برنامه‌های فرهنگی این کاروان‌ها است که جوایز برندگان مسابقه فرهنگی توسط ستاد شهرستان و طی برنامه‌ای در نماز جمعه اهدا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اطاعت محض از ولایت فقیه و غرق شدن در ولایت که به معنای چراغ روشن و هدایت در برابر مسلمانان قرار دارد، اصلی‌ترین علت پیروزی و موفقیت رزمندگان در برابر دشمنان بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی اضافه کرد: دشمن با جنگ نرم سعی در منحرف کردن و گرفتن غیرت جوانان در صدها سایت و فضای سایبری دارد ولی سفرای دشت کربلای ایران هر نوع توطئه و ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مقطعی ماندگار و شگرف در تاریخ کشور و حتی جهان بود، افزود: انتقال فرهنگ و ارزش‌های والای این دفاع ارزشمند یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مسئولان و متولیان امور فرهنگی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

زراعت خاطر نشان کرد: حضور این کاروان‌ها در مناطق جنگی گامی ارزنده برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گرانقدر است.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول