اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز:

نام بسیج در آموزش عالی پرآوازه است

خبرگزاری فارس: معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امروز با جرئت و جسارت مفتخریم به اینکه نام بسیج در آموزش عالی پرآوازه است و بسیاری از اساتید تمایل دارند در زیر پرچم این تشکل مقدس خدمت کنند.

نام بسیج در آموزش عالی پرآوازه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام ناصر نیایش‌مهر ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌های بسیج اساتید در دانشکده‌های کشاورزی و علوم آب ضمن تبریک توسعه این پایگاه‌‌ها در دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: هر جا پرچم بسیج بر افراشته می‌شود و هر جا نام و نشانی از بسیج برده می‌شود باعث غرور متدینین است.

وی تصریح کرد: زمانی متدینین در آموزش عالی احساس غربت می‌کردند، مطالبات به حق خود را نمی‌دانستند چگونه مطرح کنند و در مظلومیت به سر می‌بردند اما به برکت بسیج و فعالیت‌های متدینین و مراکز دینی که در دانشگاه منشاء خیر بود‌ه‌اند و زحماتی که در این زمینه کشیده شد، امروز با جرئت و جسارت می‌گوییم نام بسیج در آموزش عالی پرآوازه شده است.

نیایش مهر خاطرنشان کرد: امروز بسیج با رهبری مقام معظم رهبری اداره می‌شود و خط مشی آن محمدی است.

وی گفت: پرچمی که با عنوان بسیج اساتید امروز در دانشگاه شهید چمران و دانشکده کشاورزی برپا شده، مقدس و منشاء برکات زیادی است و امیدواریم عطر آن تمام فضای دانشکده را پر کند و برکات وجود آن شامل این دانشکده و اساتید شود.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز تأکید کرد: انتظار داریم اساتید نهایت همکاری را با پایگاه بسیج داشته باشند و حضوری فعالانه در فعالیت‌های فرهنگی دانشکده از خود نشان دهند.

نیایش مهر چند توصیه به دوستان بسیجی و اساتید ارائه کرد و گفت: همکاران در بسیج اساتید به گونه‌ای عمل کنند که پناهگاهی برای متدینین دانشگاه باشند و اگر قرار است اتفاقی بیفتد مجرای کار، بسیج باشد. اساتید بسیجی باید فعالیت‌های فرهنگی را رصد و ارزش‌های اصیل انقلاب را ترویج کنند.

وی بر سازماندهی نیروهای ارزشی دانشگاه توسط بسیج اساتید تأکید کرد و افزود: محیط علمی دانشگاه برای فعالیت‌های بسیج آماده است اما لازم است، دوستان بسیجی از عملکرد سلیقه‌ای اجتناب کنند و محک و معیار اصلی کارها ولایت باشد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول