اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه سمنان صورت گرفت

تقدیر از خبرگزاری فارس در سمنان به دلیل تعمیق فرهنگ بسیج

خبرگزاری فارس: دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان سمنان در زمینه تعمیق فرهنگ بسیج در این استان تقدیر شد.

تقدیر از خبرگزاری فارس در سمنان به دلیل تعمیق فرهنگ بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در مراسمی که با حضور شماری از مدیران، فعالان رسانه‏ای و بسیجیان استان سمنان برگزار شد، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و هم‌چنین مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان با اهدای هدیه و لوح سپاسی از مرتضی مزینانی‏صفابین، سرپرست خبرگزاری فارس در استان سمنان و خبرنگاران این مجموعه پویای خبری در زمینه تعمیق فرهنگ بسیج تقدیر کردند.

در لوح سپاس علی استادحسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و حجت‏الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان خطاب به سرپرست خبرگزاری فارس در استان سمنان آمده است: بسیج شجره طیبه‏ای است که از مرادمان، خمینی کبیر(ره) به یادگار مانده است و ثمره بزرگ‌مردانی است که حماسه‏ها آفریدند و در گستره تاریخ به یادگار می‌ماند.

در ادامه آمده است: از این‌رو، حرکت در راه ترویج فرهنگ بسیج از عظمتی برخوردار است که هیچ قلم و بیانی را توان ترسیم آن نیست، لذا امروز در هیاهوی رسانه‏های مدرن، حاضر شدن در حوزه نشر و اشاعه ارزش‏های انقلاب اسلامی، قدم زدن در کرانه فضیلت‏هاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در بخش دیگری از این لوح سپاس تأکید کرده‏اند: بدین‌وسیله اکنون که دومین همایش استانی بسیج و رسانه را برگزار کردیم، اینجانبان از همکاری صمیمانه و بی‏دریغ شما در راستای امور مرتبط با اطلاع‏رسانی فعالیت‏های بسیج و سپاه تشکر می‏کنیم.

در پایان می‏خوانیم: این لوح به پاس زحمات شما در تولید، انعکاس، پشتیبانی و اطلاع‏رسانی مطلوب اخبار بسیج و سپاه که لشگر مخلص خدایند، به حضورتان تقدیم می‏شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول