اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق ناحیه مقاومت امام حسن(ع):

خدمت در بسیج ادامه دادن راه شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق ناحیه مقاومت امام حسن(ع) گفت: خدمت در مجموعه ارزشمند بسیج افتخار بزرگی که می‌تواند برای هر کسی که این فرصت را می‌یابد، عرصه‌ای برای خدمت‌گذاری و ادامه دادن راه شهدا باشد.

خدمت در بسیج ادامه دادن راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ماشاء‌الله سعادتمند امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج امام حسن(ع) اظهار داشت: یکی از نعمت‌هایی که انسان باید خدا را به خاطر آن شکر کند این است که حیات ما را در دولت جمهوری اسلامی و زیر سایه نظام اسلامی قرار داده است.

وی افزود: امروز این نظام بهترین فرصت را برای کسانی که می‌خواهند قدم در مسیر اسلام حقیقی بردارند ایجاد کرده است.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت امام حسن(ع) با اشاره به روند مثبت فعالیت‌ها در ناحیه بسیج امام حسن(ع) اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج در زمینه جذب نیرو که مهم‌ترین وظیفه مسئولین در بسیج است، بسیار خوب عمل کرده و توانسته 97 درصد ماموریت ابلاغی خود را به انجام برساند.

وی ادامه داد: در بحث تشکیل حلقه‌های طرح صالحین و فعالیت‌های مرتبط با آن که در زمینه اهداف بسیج، یک طرح بسیار پر اهمیت به شمار می‌رود، ناحیه بسیج امام حسن(ع) توانسته کارنامه درخشانی ارائه دهد.

سعادتمند ابراز داشت: در موضوع جذب سرگروه‌های حلقه‌های صالحین که مهم‌ترین فعالیت در زمینه تشکیل این حلقه‌هاست، ناحیه مقاومت امام حسن(ع) 101 درصد برنامه ابلاغی خود عملکرد داشته‌ و در موضوع تشکیل حلقه‌های صالحین، 75 درصد برنامه ابلاغی را انجام داده‌ است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: در این موضوع ناحیه بسیج امام حسن(ع) توانسته عملکرد مثبتی ارائه دهد و 100 درصد برنامه ابلاغی را اجرا کند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت امام حسن(ع) خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی یکی دیگر از ماموریت‌های اساسی بسیج است که می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی گفت: ناحیه بسیج امام حسن(ع) در موضوع محرومیت‌زدایی نیز کارنامه درخشانی دارد و بسیاری از خانواده‌های نیازمند این منطقه از خدمت‌رسانی بسیج سازندگی بهر‌مند شده‌اند.

سعادتمند افزود: راهیان نور عمومی و دانش‌آموزی از دیگر فعالیت‌های مهم بسیج است که در این مجموعه تلاش کردیم آن را به صورت هر چه بهتر انجام دهیم.

وی اظهار داشت: در موضوع مهم انتخابات نیز چه در زمینه روشنگری در موقعیت‌های مختلف و چه در امر تامین امنیت آن، تلاش کردیم تا عملکرد قابل قبولی از طرف ناحیه مقاومت امام حسن(ع) به مردم عزیز قم ارائه شود.

وی در پایان اذعان داشت: خدمت در مجموعه ارزشمند بسیج افتخار بزرگی که می‌تواند برای هر کسی که این فرصت را می‌یابد، عرصه‌ای برای خدمت‌گذاری و ادامه دادن راه شهدا باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول