اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

برگزاری همایش تجلیل از یاوران بسیج در بندرخمیر

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از یاوران بسیج با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، بسیجیان و مسئولان ناحیه مقاومت و ادارات شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش تجلیل از یاوران بسیج در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر خمیر، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ظهر امروز در این همایش گفت: فرهنگ بسیجی غنی از فرهنگ اسلامی، دینی و تلاش و یاری‌دهی است.

محمد مارانی با اشاره به بیانات امام(ره) که می‌فرمایند، اگر بسیج فراگیر شود انقلاب بیمه خواهد شد، افزود: امروز بسیج بیشتر از همیشه نیازمند شما مسئولان است تا این فرهنگ را گسترش دهید تا به اهداف عظیم انقلاب برسیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: امام(ره) با نگاه بلندی که به آینده این انقلاب داشتند در آذر 58 دستور تشکیل بسیج مستعضفین را صادر کردند تا این نهاد مبارک به امید انقلاب و مستضعفان جهان تبدیل شود.

مارانی خطاب به مسئولان گفت: وجود فرهنگ بسیجی در هر اداره، سازمان و یا مکانی باعث می‌شود که دید و یا برخورد آن مجموعه نسبت به مردم مناسب باشد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم کشور خود را از پیچ و خم‌های سخت این دوران به سلامت عبور دهیم تنها راه حل آن ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی است.

مارارنی با بیان اینکه امروز کشور ما در بیشتر زمینه‌ها از لحاظ علمی در جهان حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این پیشرفت هم‌چنان ادامه داشته باشد و متوقف نشود باید گوش به فرمان ولایت باشیم و شهدا را از یاد نبریم.

در پایان این مراسم به رسم یادبود به اداراتی که بیشترین همکاری را با بسیج داشته‌اند هدایایی اهداء شد.

 انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول