اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی انتخابات

نخستین رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی مشخص شد

خبرگزاری فارس: نخستین انتخابات هیئت تنیس خراسان شمالی برگزار و حسین بنی‌اردلان رئیس سابق تربیت بدنی بجنورد، رئیس این هیئت شد.

نخستین رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی خراسان شمالی، در این انتخابات بنی اردلان با کسب 11 رأی به مدت چهار سال به عنوان نخستین رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی انتخاب شد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه تنیس استان تاکنون فاقد هیئت بود، اظهار داشت: بر اساس برنامه فدراسیون قرار بود که این انتخابات در سال جاری برگزار شود که اکنون با مشخص شدن رئیس فعالیت‌های این رشته به صورت جدی از سال آینده آغاز می‌شود.

احمد وکیلی با اشاره به وضعیت فضاهای رشته تنیس در این استان تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان جاجرم زمین تنیس این رشته افتتاح شده و در سایر شهرستان‌ها نیز فضاهای مورد نیاز با پیگیری‌های هیئت تأمین شود.

وی همچنین با اشاره به جایگاه رشته ورزشی تنیس در دنیا اظهار داشت: این رشته ورزشی یکی از رشته‌های پر طرفدار و مطرح در سطح کشورها است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی خواستار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد این رشته ورزشی به عموم مردم شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول