اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان پیکارهای جام فجر

برترین‌های تنیس زیر 14 سال استان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس:‌ دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: پیکارهای تنیس قهرمانی جام فجر استان قم در رده‌ سنی زیر 14 سال با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های تنیس زیر 14 سال استان قم معرفی شدند

مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی جام فجر استان قم در رده سنی زیر 14 سال با حضور چهره‌های مطرح این رده سنی و با شور و جذابیت قابل توجهی برگزار شد و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به مناسبت جشن سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر در سطح بسیار خوب و کیفیت مطلوبی به انجام رسید، رقابت‌ بین تمام تنیس‌بازان شرکت‌کننده نزدیک، جذاب و تماشایی بود و تمام تنیس‌بازان شرکت‌کننده برای کسب عناوین اول تا سوم، رقابتی نزدیک را به نمایش گذاشتند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: تنیس‌بازان شرکت‌کننده در پیکارهای جام فجر زیر 14 سال تنیس استان قم، در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر مسابقه دادند که در پایان نفرات اول تا سوم این رده سنی معرفی و شناخته شدند.

وی با اشاره به قهرمان این دوره از مسابقات‌ خاطر نشان کرد: امیرحسین بادی به عنوان چهره برتر مسابقات، با کسب پیروزی برابر تمام مدعیان و حریفان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این پیکارها شد.

خاتمی ادامه داد: بعد از امیرحسین بادی که بر سکوی نخست این رقابت‌ها جای گرفت، سالار زندی‌فر با شکست در دیدار نهایی برابر بادی در جایگاه دوم ایستاد و در نهایت به مقام نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌های تنیس جام فجر استان قم بسنده کرد.

وی عنوان کرد: به غیر از دیدار نهایی این مسابقات که مشخص‌کننده قهرمان و نایب‌قهرمان رقابت‌ها بود، مقام سوم نیز به امیرحسین رضازاده رسید تا بدین‌ ترتیب پیکارهای تنیس جام فجر استان قم با شناخت برترین‌ها به پایان برسد.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان داشت: مسابقات تنیس جام فجر استان قم امسال علاوه بر برگزاری رقابت‌های جذاب و قابل توجه در بین تنیس‌بازان رده سنی زیر 14 سال، با شرکت تنیس‌بازان رده‌های سنی مختلف به صورت قهرمانی جام فجر استان نیز در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: پیکارهای تنیس قهرمانی جام فجر رده‌های سنی آزاد استان قم، با شرکت برترین‌های این رشته در دو بخش دوبل و انفرادی برگزار می‌شود و بعد از اینکه نفرات برتر بخش دونفره (دوبل) این مسابقات مشخص شد، برترین‌های بخش انفرادی امروز معرفی می‌شوند.

خاتمی با اشاره به سطح بالای برگزاری این دوره از رقابت‌ها ابراز داشت: در مسابقات رده سنی زیر 14 سال تنیس جام فجر قهرمانی استان قم چهره‌های بسیار مستعدی حضور داشتند که از بین آنها نفرات شاخصی را برای حضور در پیکارهای تنیس قهرمانی کشور شناسایی کرده‌ایم.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول