اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس استان اردبیل خواستار شد

تخفیف عوارض 143 میلیون تومانی ساخت باشگاه تنیس روز میز

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل خواستار تخفیف عوارض 143 میلیون تومانی ساخت باشگاه تنیس روی میز استان اردبیل از سوی شهرداری و شورای شهر اردبیل شد.

تخفیف عوارض 143 میلیون تومانی ساخت باشگاه تنیس روز میز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی در جلسه دیدار شهردار اردبیل با اعضای شورای شهر اردبیل که برای دریافت تخفیف در ساخت و ساز مجموعه ورزشی تنیس روی میز استان در شورا حاضر شده بود اظهار داشت: بنده به عنوان یک روحانی در برابر هدایتگری جوانان و پاک نگهداشته شدن فضا متعهد هستم و خود را ملزم به ترویج و تبلیغ برنامه‌های فرهنگی و ورزشی می‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به دلیل حضور در محافل ورزشی و پی بردن به علاقمندی جوانان به این حوزه راغب به پیگیری بسیاری از امور به ویژه توسعه فضاهای ورزشی شدم و به همین خاطر زمینی را به ارزش یک میلیارد تومان در مناسب‌ترین فضا از مسکن و شهرسازی تحویل گرفتیم تا مجموعه ورزشی تنیس روی میز را احداث کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل یادآور شد: برای احداث این مجموعه 100 میلیون تومان از استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان اعتبار گرفتیم و با حضور در این جلسه از اعضا انتظار داریم در عوارض 143 میلیون تومانی ساخت این باشگاه ورزشی و مجموعه حضور جوانان تخفیف ویژه‌ای قائل شوند.

عبداللهی بیان داشت: این ساختمان در سه طبقه احداث می‌شود و ما سعی داریم تا آخر امسال پیمانکاران و طرح‌های اولیه اجرای این مجموعه را نهایی کرده و عملیات آن را آغاز کنیم.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای ورزشی، تفریحی و گردشی برای مردم قول مساعد برای ارائه تخفیف ویژه در تعرفه عوارض سال آینده احداث این مجموعه دادند.

شهردار اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: در تعرفه سال آینده و در محاسبه عوارض فضاهای ورزشی مدل‌ها و معیارها را متفاوت دیدیم و سعی می‌کنیم با انجام تخفیف‌های مناسب به فعالان و علاقمندان این حوزه در بخش سرمایه‌گذاری کمک کنیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول