اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون صورت گرفته بود

فدراسیون خواستار تعویق مجمع تنیس روی میز شده بود

خبرگزاری فارس: با وجودی که روز گذشته مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد، فدراسیون روز شنبه با ارسال نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خواستار به تعویق افتادن این انتخابات شده بود.

فدراسیون خواستار تعویق مجمع تنیس روی میز شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز که پیش از این سه بار به تعویق افتاده بود، روز گذشته در سرای ورزشکاران اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

این مجمع در شرایطی برگزار شد که مسئولی از فدراسیون تنیس روی میز در این جلسه حضور نداشت و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان مدعی شد سرپرست دبیری فدراسیون به دلایلی که مشخص نیست، در مجمع حضور پیدا نکرده است.

این در حالی است که روز شنبه فدراسیون تنیس روی میز با ارسال نامه‌ای به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خواستار به تأخیر افتادن مجمع شده بود، اما اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان این مجمع را برگزار کرد.

در نامه فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است، سرپرست دبیری فدراسیون خطاب به رشید خدابخش خواستار تعویق مجمع شده و خاطرنشان کرده است: با توجه به حساسیت‌های موجود و مذاکره اینجانب با مشاور محترم استاندار آن استان، خواهشمند است در مورد تغییر تاریخ مجمع نیمه دوم فروردین‌ماه سال 91 برگزار شود.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، چهار کاندیدا حضور داشتند که به دلیل عدم شرکت دو نفر از کاندیداها، رقابت بین نیکوکار و مختاری برگزار شده و نیکوکار با کسب آرای لازم به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول