اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش اصفهانی تیم ملی تنیس روی میز:

امیدوارم از اعتبار تنیس روی میز اصفهان دفاع کنیم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تنیس روی میز گفت: مسابقات آسیایی سطح بسیار بالایی دارد اما امیدوارم بتوانیم از اعتبار تنیس روی میز ایران دفاع کنیم.

امیدوارم از اعتبار تنیس روی میز اصفهان دفاع کنیم

پریسا صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم اعزامی بانوان ایران به مسابقات آسیایی ماکائو یکی از آماده‌ترین تیم‌های تاریخ تنیس روی میز ایران است.

وی با اشاره به بازگشت تیم ملی از مسابقات تور جهانی کویت بیان داشت: این مسابقات حکم اردوی تدارکاتی بسیار مناسبی را برای ملی‌پوشان ایران داشت و بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی به سر می‌برند.

ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه مسابقات آسیایی از سطح کیفی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: به دلیل حضور تنیس بازان صاحب نام دنیا که عضو تیم‌های آسیایی شرقی هستند، این مسابقات را در بالاترین سطح خود قرار می‌دهد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کادر فنی تیم ملی در اردوهای داخلی از لحاظ روحی و جسمی در آمادگی خوبی به سر می‌برم.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا از روز چهارم اسفندماه و به مدت هشت روز در ماکائو برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در ماکائو 29 تیم در بخش مردان و 23 تیم در بخش زنان در شرکت دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول