اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی میز ماهشهر:

‌مسابقات تنیس‌روی میز بانوان امید کشور در ماهشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز ماهشهر از میزبانی این شهرستان در مسابقات تنیس روی مسابقات لیگ برتر امید و جوانان بانوان کشور خبر داد.

‌مسابقات تنیس‌روی میز بانوان امید کشور در ماهشهر برگزار می‌شود

وحید کاظمی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مدتی بود که قصد داشتیم میزبان مسابقات کشوری در رده‌های مختلف در ماهشهر باشیم که به دلایل مختلفی این مهم میسر نمی‌شد اما در حال حاضر با مساعدت فرماندار و مساعدت ریاست اداره ورزش و جوانان ماهشهر و نیز همکاری ریاست امور ورزش پتروشیمی بندرامام و ریاست امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر، میزبان مسابقات لیگ برتر بانوان در رده جوانان و امید کشور هستیم.

وی در همین خصوص افزود: سعی داریم که برای تیم‌های مهمان در این دوره از مسابقات میزبان خوبی باشیم به همین دلیل اسکان کلیه تیم‌های شرکت کننده در هتل بوده و سالن مسابقات نیز از استانداردهای لازم برخوردار است ضمن اینکه جهت رفاه هر چه بیشتر تیم‌های شرکت کننده وسیله ایاب و ذهاب نیز در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد.

دبیر هیئت تنیس روی میز ماهشهر اضافه کرد: مطمئناً این میزبانی در شهرستان ماهشهر می‌تواند در رشد بیش از پیش ورزشکاران رشته تنیس روی میز در منطقه تاثیر بسزایی داشته ضمن اینکه منطقه ما در این مسابقات با دو تیم پتروشیمی بندرامام و هیئت پینگ پنگ شهرستان ماهشهر شرکت می‌کند.

کاظمی‌نژاد خاطرنشان کرد: با تلاش و زحمات مربیان و مسئولان امر ورزش و نیز با حضور رئیس هیئت تنیس روی میز ماهشهر بازیکنان بانوان ماهشهر در دو سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته که امیدوار هستیم با برگزاری همایش‌های مختلف با حضور بازیکنان ارزنده کشور و نیز میزبانی مسابقات، بتوانیم گامی موثر در پیشرفت این رشته در رده بانوان برداریم.

کاظمی‌نژاد در پایان تصریح کرد: از همه کسانی که ما را در امر میزبانی یاری کردند تشکر و قدردانی کرده ضمن اینکه امیدوار هستیم که میزبان خوبی برای مهمانان عزیزمان از استان‌های مختلف کشور باشیم.

این دوره از مسابقات از بیست و هشتم بهمن ماه تا روز یکم اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول