اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 45

شأن مسافران نوروزی در مازندران حفظ شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: باید شأن مسافران نوروزی در مازندران حفظ شود.

شأن مسافران نوروزی در مازندران حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در رزمایش طرح نوروزی مازندران که از سوی فرماندهی انتظامی مازندران و پلیس راه استان انجام شد با بیان اینکه نیروی انتظامی در سطح استان توانست با ایجاد امنیت انتخابات آرامی را در حوزه‌های انتخابیه داشته باشیم، اظهار داشت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همگام با کشور در مازندران با امنیت کامل برگزار شد و رضایت رهبری و مردم را در این پروژه سیاسی و اجتماعی شاهد بودیم.

وی یادآور شد: رزمایش امروز برای اجرای طرح نوروزی در مازندران است که نماد یکپارچگی برای فعالیتی بزرگ و ملی است تا امنیت مسافران در محورهای استان در ایام تعطیلات نوروزی برقرار باشد.

ابراهیمی خدمات رسانی به مردم را دارای اجر الهی دانست و گفت: فعالیت پلیس را با همکاری دستگاه‌های مرتبط در ایام زمستان در محورهای مواصلاتی مازندران داشتیم که برای نجات جان مسافران از فعالیت‌های شبانه روزی دریغ نمی‌کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی نقش کلیدی و موثری در ایجاد امنیت مسافران دارد، بیان داشت: ناجا با حضور فعالانه خود سطح استان زمینه ایجاد امنیت مسافران و گردشگران را از نظر مالی، جانی، اجتماعی و فرهنگی تضمین می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: در سال گذشته شاهد حضور 24 میلیون مسافر در مازندران بودیم که این استان در سطح کشور از نظر حوزه ورودی مقام نخست کشوری را کسب کرد.

این مسئول ادامه داد: مدت اقامت 65 درصد مسافران در مازندران 48 ساعت بود.

ابراهیمی با بیان اینکه درسال جاری در حوزه امنیت مسافران دارای مشکل نبودیم، خاطرنشان کرد: سیاست‌های برقراری نظم، امنیت، هدایت و نیز مسائل ترافیکی در نقاط ورودی استان برقرار بود که با تدبیر فرماندهی انتظامی مازندران سال جاری به خوبی مدیریت شد.

وی اذعان داشت: همان گونه که استاندار مازندران از سوی رئیس جمهور در حوزه جذب مسافر در سطح کشور تجلیل شد در نوروز 91 هم تلاش می شود تا امسال نیز این گونه فعالیت‌ها مستمر باشد تا مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز با رضایت خاطر استان را ترک کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران متذکر شد: تلاش می‌شود شان مسافران و آبروی استان در ایام تعطیلات نوروزی حفظ شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول