اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

برخورد جدی با صنوف متخلف در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتی گفت: با صنوف متخلف در ایام نوروز به شدت برخورد می‌شود.

برخورد جدی با صنوف متخلف در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علی زارعی صبح امروز در جلسه تعزیرات حکومتی دشتی از تعزیرات حکومتی دشتی در رسیدگی سریع به پرونده‌ها تخلفی در شهرستان تقدیر کرد و گفت: مقررات و تسریع در ارسال پرونده‌های تخلفاتی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی و نیروی انتظامی به اداره تعزیرات حکومتی و رسیدگی به موقع به پرونده‌ها ضروری است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتی یادآور شد: بازرسی و نظارت مستمر بر صنوف موجب جلوگیری از تخلفات احتمالی می‌شود و باید از شایعات دشمن در ارتباط با گران‌فروشی و غیره که قصد متشنج شاختن بازار دارند جلوگیری کنند.

زارعی با بیان اینکه با صنوف متخلف در ایام نوروز به شدت برخورد می‌شود گفت: برای آرامش بازار و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده نظارت بر قیمت‌ها در بازار شهرهای خورموج، کاکی و شنبه و حتی روستاها تشدید می‌شود.

وی افزود: برای رفاه مردم جهت خریدهای سال نو بازرسی‌ها باید بیشتر شود و با جدیت بر بازار نسبت نظارت و کنترل شده و با متخلفان به شدت برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول