اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم خبر داد

توزیع میوه نوروزی از فردا در قم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم گفت: ستاد تنظیم بازار قم برنامه خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های نوروزی و عرضه مستقیم کالا دارد و از 25 اسفند ماه میوه نوروزی در سطح استان توزیع می‌شود.

توزیع میوه نوروزی از فردا در قم

عبدالحسین بلیلی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی به ریاست استاندار قم اظهار داشت: در این ستاد 13 کمیته تشکیل شده که به هر یک از آنها وظایف خاصی ابلاغ شده است ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم به منظور پاسخگویی و رفع نیاز زائران و مسافرانی که به قم وارد می‌شوند نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ستاد تسهیلات نوروزی از 25 اسفند ماه در میدان روح الله کار خود را آغاز کرده و پاسخگوی مردم و مراجعان خواهد بود و دستگاه‌های خدماتی مانند شهرداری، اورژانس و جمعیت هلال احمر نیز خدمات خود را به زائران و دیگر مردم ارائه می‌دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم با اشاره به برنامه‌های اسکان مسافران نوروزی عنوان داشت: تمام مدارس از طریق اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای این امر تجهیز شده‌اند.

بلیلی افزود: تمام مهمانسراها و مساجد بین راهی اعلام آمادگی کردند تا در بحث اسکان مسافران نوروزی خدمات ارائه وی‍ژه‌ای ارائه دهند ضمن اینکه شهرداری قم نیز تلاش دارد تا با استفاده از فضای پارک‌ها و بوستان‌ها بستر مناسبی برای افرادی که تمایل به نصب چادر دارند، فراهم سازد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اصناف و برپایی فروشگاه‌های بهاره تصریح کرد: نمایشگاه‌های عرضه کالا تا پایان تعطیلات برای عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان دایر خواهند بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم گفت: ستاد تنظیم بازار، برنامه خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های نوروزی و عرضه مستقیم کالا دارد و از 25  اسفند ماه میوه نوروزی در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی ابراز داشت: تعداد هتل‌ها و مهانپذیرها با توجه به ساخت و سازهایی که صورت گرفته به ویژه در اطراف حرم مطهر افزایش یافته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم تصریح کرد: افزایش ظرفیت هتل و تخت‌خواب در سطح شهر در نوروز 91 سبب خواهد شد وضعیت اسکان مسافران بهبود یابد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی مدارس استان برای پذیرایی از مسافران گفت: مدارس قم به اقلام خدماتی مانند پتو، موکت، وسایل گرم‌کننده، آشپزی و حمام مجهز شده‌اند.

وی اضافه کرد: با انجام ساخت و ساز در مبادی ورودی در میدان 72 تن، بحث ترافیکی کنترل می‌شود، همچنین بستر رودخانه محل تردد است و محل اسکان نخواهد بود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول