اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب خبر داد

توزیع 140 تن میوه ویژه ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب از توزیع 140 تن میوه ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

توزیع 140 تن میوه ویژه ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از گیلانغرب اردشیر رستمی امروز در کمیته تنظیم بازار شهرستان گیلانغرب گفت: با متخلفان صنفی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز به شدت برخورد می‌شود.

براساس گزارش فرمانداری وی از ذخیره‌سازی و آغاز توزیع 83 تن برنج و روغن، 18 تن گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد و 140 تن میوه (سیب و پرتغال) برای تنظیم بازار این شهرستان از امروز و در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز خبر داد.

رستمی در جلسه کمیته تنظیم بازار این شهرستان تأکید کرد: عرضه خوار و بار و مایحتاج عمومی نیز با تخفیف 10 الی 15 درصدی از طریق 62 غرفه در نمایشگاه بهاره در حال انجام است.

فرماندار گیلانغرب افزود: 2 اکیپ بازرسی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز به طور مستمر از ساعت 8 صبح تا 8 شب برای کنترل قیمت‌ها بر صنوف نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته 443 فقره پرونده تخلفات واحدهای صنفی عمدتاً با موضوع گران‌فروشی و درج نشدن قیمت و یک مورد عرضه خارج از شبکه سوخت مورد رسیدگی قرار گرفته که به پرداخت 355 میلیون ریال جریمه محکوم شده‌اند؛ ضمن اینکه با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته در یک ماه گذشته 50 پرونده تعزیراتی برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

فرماندار گیلانغرب به افراد سودجو هشدار داد با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول