اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی:

ظرفیت توسعه و اشتغال در گلستان شتاب می‎گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گرگان گفت: بنا داریم تا با تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی میزان تولیدات استان را افزایش و ظرفیت اشتغال را در گلستان فراهم کنیم.

ظرفیت توسعه و اشتغال در گلستان شتاب می‎گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی اصغری در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که عصر امروز در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار داشت: طرح اراضی ملی و اراضی که متعلق به دولت است توسط ستادهای استانی و شهرستانی در این کارگروه شناسایی می‎شوند.

وی تصریح کرد: در این کارگروه اراضی که بتوان در آن زیربخش‎های کشاورزی انجام شود مورد شناسایی قرار می‎گیرند تا با تامین زیرساخت‎های لازم و با اولویت تعاونی‎ها و شرکت‎های سهامی کشاورزی موجبات رشد و توسعه را در استان ایجاد کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گرگان اذعان کرد: از محل اعتبارات استانی و ملی فرآیند ایجاد زیرساخت‎ها فراهم می‎شود و این اراضی برای انجام فعالیت‎هایی نظیر گلخانه، باغداری، دام و طیور، شیلات و کشاورزی در اختیار تعاونی و شرکت‎های سهامی و کشاورزان فاقد زمین قرار می‌گیرد.

اصغری بیان کرد: ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در استان تشکیل شده که اعضای آن شامل استاندار گلستان، معاون برنامه‎ریزی استاندار، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس سازمان راه و شهرسازی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان اقتصاد و دارایی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای، مدیر استانی شرکت بانک عامل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

وی در خصوص تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی یادآور شد: هیئت وزیران در جلسه‎ای که در 20 اردیبهشت ‎ماه سال جاری تشکیل داد بنا به پیشنهاد رئیس جمهور این کارگروه شکل گرفت تا توان توسعه تولید و ایجاد ظرفیت‎های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی فراهم شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول